sobota, 2 października 2010

Oslo i Les Miserables w teatrze muzycznym "ROMA"

Witajcie,

Na początku serdecznie dziękuję wszystkim Kobietom i dziewczynom za nasze pierwsze "Babskie spotkanie" dziękuję, za słowa wsparcia i prośby o więcej...jasne, że będzie więcej :)

Spotkanie było bardzo interesujące, były emocje, ale wszystko odbywało się w miłej, radosnej i pełnej zaangażowania atmosferze :) i co bardzo istotne - na luzie... A dla mnie fantastyczne było to, że poczułam naszą Kobiecą Moc i Energię :) za którą Wam serdecznie dziękuję...Nasze rozmowy i tematy poruszane na tym spotkaniu na zawsze zostaną mi w pamięci...
I oczywiście, że będę robić swoje...mam mnóstwo pomysłów...i niech MOC będzie ze mną i z wami ...i z NAMI :)

W tym miejscu chce się Wam pochwalić - Kobiety, które były na "Babskim spotkaniu" już o tym poinformowałam - tak na gorąco :))) otóż jak wiecie we wrześniu kolejny raz poleciałam do Oslo, tylko, że tym razem z misją specjalną - wraz z moją Przyjaciółka i już także Wspólniczką - Katarzyną Nowicką mieszkającą w Norwegii zrealizowałyśmy nasze wspólne marzenie - otworzyłyśmy AKADEMIĘ ROZWOJU OSOBISTEGO W OSLO :))) i w tym miejscu uśmiecham się do Katarzyny czule :) i wysyłam jej ogromnego buziaka i Aniołki :) WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To jest naprawdę coś !!!Rozumiecie moja radość - jest fantastycznie!!!!!!!!!!!!!
hmmmmmmmmmmmmmm :)
Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam na warsztaty, szkolenia i na spotkania indywidualne ze mną :)
więcej na stronie http://www.wena7.pl/
Pozdrawiam cieplutko,
Angela:)
P.S. Polecam gorąco "Les Miserables" w teatrze muzycznym "ROMA" - Byłam :))))) Fantastico :) Aż dech zapiera :) Oklaski przez 15 minut na stojąco :) Bosko :) Poczułam taką energię, że WOW :)

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!