środa, 29 września 2010

Jestem szczęśliwa :)

Witam,
Od czego dziś mam zacząć? Może tak, jestem szczęśliwa i spokojna :) Dziś rano kiedy wstałam z łóżka i podreptałam do kuchni, aby wstawić wodę na herbatę...zerknęłam na moją "Mapę Marzeń", jeszcze raz zerknęłam i jeszcze raz i ...zobaczyłam tekst, (który przecież sama naklejałam), ale którego jakoś nie zauważałam...tekst brzmi "Odzyskać spokój i spotkać się z marzeniami" - uśmiechnęłam się do siebie i pomyślalam...WOW - to się dzieje naprawdę!!! Tak mam - czuję spokój, a kolejne marzenie (po długiej pracy i ogromnym zaangażowaniu) jest w zasięgu ręki!!! Jeszcze trzy, może dwa kroki i będę je miała...i poczułam to fantastyczne uczucie spełnienia i przeczytałam kolejny naklejony tekst na mojej "Mapie..."- Kobieta spełniona :) TAK :) i tak się czuję :) Ja sama jestem żywym dowodem na to, że marzenia się spełniają, a "Mapa Marzeń" jest przy ich realizowaniu niezwykle pomocna :)
I wtedy zrozumiałam coś jeszcze....kolejny raz przekonałam się jak bardzo istotne dla mnie jest to, żebym żyła w zgodzie z samą sobą i z moim systemem wartości :) Jakie to cudowne uczucie żyć w harmonii ze sobą :)
Jak fantastycznie jest realizować kolejne cele/marzenia i jak bosko jest robić to co się kocha :)
Życzę Wam wszystkim i każdemu z osobna, abyście znaleźli swoją drogę, swoją misję, swoją legendę i oby dawała ona Wam ogromną radość i siłę, by w chwilach trudnych, smutnych, gdzieś na życiowych zakrętach...była dla Was światełkiem w tunelu i niewyczerpalnym źródłem mocy :)
Pozdrawiam serdecznie,
Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!