niedziela, 31 października 2010

31 października 2010 :) Haloween

Witam...

To był nasz dzień Mój, Mojej Mamy i Mojej Siostry Margo :) spotkanie...rozmowy...o przeszłości...o naszej historii...o naszych przodkach...o ich bliskich i przyjaciołach...

http://www.youtube.com/watch?v=oG6pEolAKm8&feature=related

i nic więcej nie napiszę...to był Nasz dzień :)

A dzieciaki zrobiły sobie Haloween i solidnie się wymalowały i przebrały...a następnie zawiozłam je...do pewnej podwarszawskiej miejscowości i razem z grupą przyjaciół chodzili po domach i śpiewająco mówili: "Cukierek albo psikus" :) ha zarobili mnóstwo cukierków i troszkę kaski...fajowo się przy tym bawiąc...i OK :)

a my skończyłyśmy u mnie z Mamą i Margo...przy dobrym winku i świecach...wciąż wspominając najbliższych...

Pozdrawiam Was wszystkich ciepło...
Angela

P.S. Pamiętajmy o naszych bliskich, o naszych przyjaciołach, którzy odeszli...opowiadajmy o nich, mówmy o ich życiu, o przygodach, o ich przyjaźniach i miłościach...przekazujmy sobie nawzajem wiedzę o nich...tylko wówczas będą oni wciąż w naszych myślach i sercach, poprostu i zwyczajnie będą z nami :)

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!