piątek, 29 października 2010

Fantastyczny dzień z moja Mamą :)

Witam,
Kochani...jest cudnie, a będzie jeszcze lepiej...

To niesamowite ile czasu spędzamy na "etacie"-8 godzin dziennie...oczywiście pracujemy, robimy wszystko co trzeba i w zgodzie z umową...ale przecież to nie o to chodzi...
Teraz zauważam jak wiele jestem w stanie zrobić każdego dnia dla siebie, dla moich bliskich dla innych...to niesamowite w jaki sposób teraz zarządzam swoim czasem...
Dziś spędziłam cudowny dzień taki o jakim marzyłam od dawna...
Zaczęło się tak zwyczajnie i tak jak zawsze, tylko teraz mam w sobie spokój, żadnego stresu....wstaję, biorę kąpiel, robię sobie pyszną herbatkę (praktycznie nie pije kawy - no chyba, że Latte i to z dobrym Kompanem :) tak więc herbatka...potem budzę dzieciaki, robię nam małe śniadanko...jemy, potem robię im kanapki do szkoły :) zawożę dziewczynki do szkoły, zabierając ze sobą szczęśliwego Axelka... wracamy i mamy swój czas z Axelkiem - spacer :)))
a dziś... po spacerze pojechałam po moją Mamę...i razem z nią załatwiłyśmy coć co było dla niej ważne...a potem poszłysmy do fryzjera...Mama wyglądała fantastycznie...i jeszcze ten jej uśmiech :)
Po fryzjerze "wylądowałyśmy" u mnie na śniadanku, naprawdę się postarałam ;) Było super! Pogadałyśmy....obejrzałysmy jakiś film....potem pojechałyśmy na zakupy...fantastycznie!!! I po dziewczynki...i razem zawiozłyśmy je na plastykę :) a My z Mamusią na pyszne naleśniki :) i ....potem jeszcze przyjechał mój Tata i zjedliśmy razem kolację....ach to był Super dzień :)
Doceniam czas...i jestem za niego wdzięczna...i jeszcze jestem wdzieczna jak zawsze za wiele innych rzeczy :)
Buziaki,
PS Życzę Wam Kochani, abyście mieli (miały) okazję tak cieszyć się każdą minutą i godziną...i dniem...jak ja teraz :) To cudowne uczucie....

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!