czwartek, 14 października 2010

14 września Dzień Nauczyciela :)

Witajcie kochani,

"...Ludzie uczą się w 25 procentach od mistrza, w 25 procentach słuchając samych siebie, w 25 procentach od przyjaciół, a w 25 procentach uczy ich czas..."
Paulo Coelho "Czarownica z Portobello"



Dziś jest Dzień Nauczyciela...w tym miejscu chciałabym gorącą podziękować wszystkim moim nauczycielom...począwszy od Nauczycieli ze szkoły podstawowej, przez tych którzy nauczali mnie w LO (nawet tych, którzy wtedy nie byli dla mnie zbyt przyjaźni i życzliwi) ale jak się później okazało, właśnie oni mieli ogromny wpływ na moje dalsze życie...potem byli profesorowie na studiach i .........kolejni "nauczyciele" - mistrzowie, których spotykałam na swojej drodze życia na różnego rodzaju szkoleniach, warsztatach, wykładach...ale jest jeszcze wielu innych Nauczycieli, którzy są w moim życiu i w moim sercu...moi Bliscy - moi Rodzice, moja Siostra, moja dzieci...moi Przyjaciele, Mężczyźni nojego życia...
Bardzo dziękuję Wam wszystkim :) za wszystko... za Waszą obecność, za Wasze słowa, za "lekcje", które z Wami i dzięki Wam "przerobiłam" :)

"...Człowiek, który jest ciągle świadomy, człowiek, który jest w pełni obecny w każdej chwili: to jest mistrz..."
Anthony de Mello "Śpiew ptaka"

i jeszcze jedno:
"...Mistrz nie jest kimś, kto czegoś uczy; mistrz to ktoś, kto zachęca ucznia do dołożenia wszelkich starań, aby odkrył to, o czym już wie..."

Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz Z CAŁEGO SERCA DZIĘKUJĘ :)

Angela

I jeszcze słowa, które usłyszałam kiedyś dawno temu, gdy dziękowałam mojej wówczas Mistrzyni za to, że pojawiła się w moim życiu...za jej obecność w moim życiu...ona odpowiedziała tak: "Mistrz pojawia się wtedy gdy uczeń jest gotów" :)

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!