czwartek, 7 października 2010

Słuchowcy, wzrokowcy i kinestetycy wszystkich krajów, łączcie się :)

Witam,

Dziękuję za wszystkie maile i sms-ki :) Mam nadzieję, że odpowiedziałam na Wasze pytania dotyczące słuchowców, wzrokowców i kinestetyków :)

Kochani,
Bardzo się cieszę, z tego że tyle ludzi czyta mojego bloga, to niesamowite i zarazem niewiarygodne...i tak bardzo mnie uszczęśliwia :) Kiedy zaczynałam go pisać...nawet nie myślałam o tym (oczywiście miałam nadzieję, że ktoś, gdzieś, kiedyś przeczyta coś co tu piszę...ale teraz maile, sms-y od tylu osób i tp z całego świata....hmmm to niezwykłe :)))))))))))) Po raz pierwszy na własnej skórze poczułam MOC INTERNETU :)
Fajnie...dziekuję z całego serca!!! Piszcie a ja zawsze odpowiem...wiem, czasem trzeba troszkę poczekać (ach, te moje podróże do Oslo :) ...ale odpiszę na 100%...
Kochani, dziękuję z całego serca i proszę o więcej :)
Pozdrawiam radośnie, Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!