środa, 13 października 2010

A TY o czym marzysz???

Witajcie,
HMMMMMM!!!! Tak wiem, ja znów swoje...Marzenia :) i nic na to nie poradzę...ja tak właśnie mam :) To mnie nakręca...to powoduje, że potrafię znaleźć drogę do człowieka, bo tam gdzie są jego marzenia tam jest jego Dusza...a tam....tam jest całe bogactwo :)

Marzenia wymagają zaglądania w siebie i rozwijania się. Obie rzeczy - zarówno to przed czym uciekasz, jak i to za czym wzdychasz, są w tobie twierdzi Antony De Mello. Z pewnością nie da się zrealizować marzeń, omijając własny rozwój. Będzie on trudniejszy, jeżeli zmuszą nas do niego okoliczności zewnętrzne, jeżeli będzie się odbywał w sposób nieświadomy. Możemy sobie ułatwić pracę, podejmując świadomy wysiłek na przykład na warsztatach rozwoju i dobrze się przy tym bawić.

Warto sięgać po marzenia, to stanowi sens i cel życia. Jak mówił Joseph Conrad - iść za marzeniem i znów iść za marzeniem i tak zawsze, aż do końca. OOOO, właśnie i ja tak mam :)))))))))) W ten sposób wzbogacam swoje życie, rozszerzam perspektywy, rozwijam się.
To chyba jest złotem, którego wszyscy szukamy. Nie ma nic bardziej żałosnego od niespełnionych marzeń – to słowa Mikołaja Gogola. Prawdopodobnie musi być w nich głęboki sens, skoro ludzie uznawani za spełnionych, zachęcają do podążania za wewnętrznymi pragnieniami i przestrzegają przed ich zaniedbaniem. Takie przesłanie ma szczególnie przejmujący wymiar, gdy jest częścią życiowego doświadczenia.
Rysiek Ridel umierając, powiedział – Przestałem marzyć. Gdy człowiek nie marzy, umiera.
Zatem zachęcam do wyłaniania marzeń, realizacji...do przychodzenia na moje spotkania indywidualne i warsztaty w Warszawie oraz w Oslo :)))
Angela - Marzycielka :)

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!