poniedziałek, 5 października 2009

Serock cd...

Witajcie,
Wiecie co? Już wiem dlaczego ja TU przyjechałam :))) Cudnie jest :) tyle fantastycznych, otwartych, interesujących ludzi....taki natłok informacji :))) WOW :)

P.S. Życie jest cudem...jest niesamowicie fascynujace...

Buziaki...lecę na kolejne spotkanie :)

Aha ważne!!!
Właśnie dziś obiecałam Komuś...że napiszę książkę (już dawno o tym myślałam...hahaha) ale właśnie dziś moja Koleżanka Agatka powiedziała do mnie:" Angela, Kiedy napiszesz książkę?...hmm daję Ci jakieś dwa lata :)"
Materiał mam i stale go poszerzam :) dzięki ciagłej nauce, rozwojowi i oczywiście spotkaniom z Ludźm i takimi jak WY :)

Jak się nad tym zastanowiłam to okazało się, że tytuł, wstep i główne rozdziały - już mam :)
Dobrej nocy Kochani...
Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!