środa, 28 października 2009

Kocham Cię jak Irlandię :))))

Kochani moi...

Nadzieja jest jak drogowskaz,
który wskazuje Ci to co,
naprawdę chcesz odczywać...


Cudnie, bosko, fantastycznie było...jak we śnie...tak jak sobie wymarzyłam :)

Właśnie wróciłam z pięknej, zielonej wyspy - Irlandii i spokojnie mogę o niej mówić moja Wspaniała, Zielona wyspa :) jestem nią zauroczona, przede wszystkim mieszkającymi tam ludźmi, krajobrazami...Ludzie tam żyjący są weseli, otwarci, pomocni, szczerzy...tacy prawdziwi :)
Mam tyle myśli w głowie, tyle infomacji - chwilowo trudno mi jest to wszystko ogarnąć :)))

Ale jednego jestem pewna, właśnie tam w Irlandii, na nowo odkryłam słowo POGODA :))) tzn. że pogoda nie ma żadnego znaczenia :))) jeśli masz odpowiednie nastawienie, dobrych ludzi wokół...i odpowiednie ubranie :)))

Ktoś kiedyś powiedział do mnie, że nie ma złej pogody tylko źle ubrani ludzie :)))

Ja polubiłam tam wiatr...i deszcz...:)

Pozdrawiam optymistycznie,
Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!