czwartek, 29 października 2009

Nowa moc, nowy entuzjazm :)

Witajcie kochani,

Inspiracja na dziś:
Przeszkody nie istnieją
w obliczu Prawdy

Po powrocie z Irlandii zaopatrzona w ogromną ilość pozytywnej Energii, wielką Moc i zastrzyk Kobiecego Entuzjazmu (Dziękuję Moje Kochane Kobietki: Monisiu, Justynko, Agnieszko :))) ...Ruszyłam "do boju", mam plan i ...???? I będę się go trzymać :)

Mam mnóstwo pomysłów na "ciąg dalszy mojego życia"...

"Bo ja się uczę największej sztuki życia:
Uśmiechać się zawsze i wszędzie
I bez rozpaczy znosić bóle,
I nie żałować tego co przeszło,
I nie bać się tego co będzie!

Poznałam smak głodu
I bezsennych nocy (to było dawno)
I wiem jak kłuje zimno
Gdy w kłębek chciałbyś skulony,
I wiem co znaczy lać łzy niemocy
W niejeden dzień jasny ,
Niejedną noc ciemną

I nauczyłam się popędzać myślami
Czas, co bezlitośnie lubi się dłużyć.
I wiem jak ciężko trzeba walczyć
z sobą,
Aby nie upaść i nie dać się znużyć
Nie kończącą zda się drogą.

I dalej uczę się najcięższej sztuki życia
Uśmiechać się zawsze i wszędzie
Bez rozpaczy znosić bóle,
Nie żałować tego co przeszło
I nie bać się tego co będzie.
.."

Wiem coraz więcej...a wciąż chcę więcej i więcej...a życie wciąż mnie zachwyca...i niech tak będzie dalej :)))

Pozdrawiam cieplutko,
Angela

P.S. Moja strona www w trakcie realizacji...dajcie mi jeszcze chwilkę :)))




Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!