sobota, 17 października 2009

PERFECT :)

Kochani,

Dzisiejszy dzień był dokładnie taki jak zaplanowałam...już od dawna tak nie było...ja śpię do 10 (oczywiście,że się budziłam najpierw punktualnie o 6 - tradycja, potem o 7, potem o 8...i nie wierzyłam, że mogę ale spałam dalej....wstała o 10 :))))))) WOW...wyspana, wypoczęta pełna sił :)
Spędziłam czas z dziećmi...poszłyśmy wszystkie do fryzjera :) taki "kobiecy dzień" :))) CUDOWNIE :) A potem...był koncert, sala kongresowa, mnóstwo fantastycznych ludzi i grupa PERFECT :)

Czy uwierzycie, że są na rynku od 30 lat, czy ja jestem aż tak stara :))))

Zaczęli od "Autobiografii" - fantastycznie...a potem...był cudowny koncert "Perfect symfonicznie"...prawdziwa uczta dla zmysłów :)

Powrót do domu...SMS-y od Kogoś z przeszłości poruszyły we mnie pewne "delikatne struny"...o których próbowałam zapomnieć... a raczej myślałam, że udało mi się zapomnieć :)))
SMS-y...noc...i co dalej?
P.S. Sprawy nie załatwione do końca - wracają....czas pokaże czy to dobrze :) czy źle :(

http://perfect.art.pl/

BUZIACZKI....POMYŚLĘ, O TYM JUTRO :)

Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!