niedziela, 11 października 2009

Człowiek :)

Witajcie,
Jestem dziś bardzo, bardzo zmęczona...właśnie zakończyłam siedmio dniowy "maraton szkoleniowo-warsztatowy", ale mimo zmęczenia jestem cholernie szczęśliwa :)
Kolejny raz utwierdziłam się w tym, że jestem na dobrej drodze, że chcę robić to co kocham, że uwielbiam spotkania z ludźmi, podczas których następuje nie tylko wymiana informacji, myśli, uczuć, emocji, doświadczeń, ale przede wszystkim...kontakt z człowiekiem :)
Nic nie jest takie jakie się wydaje...sprawdź to sam, rozmawiaj, słuchaj - słuchaj aktywnie! Obserwuj rozmówce, patrz na jego twarz, dłonie, postawe ciała...i staraj się nie oceniać... wtedy podczas rozmowy, naprawdę poznajesz KIM JEST TEN CZŁOWIEK? JAKI JEST? O CZYM MARZY? CZEGO PRAGNIE? CO SPRAWIA MU TRUDNOŚĆ, A CO "NAPĘDZA" DO DZIAŁANIA... Słuchaj i rozmawiaj...To bardzo cenne...
Możesz przeczytać milion książek, publikacji, artykułów...ale tylko przez autentyczny, prawdziwy, szczery kontakt z drugim człowiekiem "zbierasz" doświadczenie, które może być Ci pomocne zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym :)
"...Człowiek to jedyny w swoim rodzaju,
niepowtarzalny świat,
którego nie da się okreslić, w żadnym systemie pojęć..."
Nigdy o tym nie zapominajmy....
Dobranoc :)
Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!