piątek, 16 października 2009

Przyjaźń...

Kochani,

Dziś będzie o PRZYJAŹNI :)

Dla mnie Przyjaźń ma OGROMNE znaczenie :) nie wyobrażam sobie bez niej życia...mogę nie mieć obok mężczyzny, którego kocham, ale nie mogę nie mieć obok siebie Przyjaciół...osób na które zawsze mogę liczyć, które mnie wspierają, które we mnie wierzą, które chcą dla mnie jak najlepiej i dla których jednocześnie ja jestem wsparciem, zawsze mogą na mnie liczyć itp - to samo działa w dwie strony :))) Jestem dla Nich...zawsze dostępna :)))

Kiedyś dawno temu tłumaczyłam jednej z moich Przyjaciółek (zazdrosnej o mnie) :) Zazdrosna??? Dlaczego??? Otóż...Ona uważa, że Przyjaciółkę, można mieć tylko Jedną :) a ja myślę inaczej :))))

Ja nie muszę i nie chcę mieć jednej Przyjaciółki...Chce mieć ich tyle ile mam :)))) Od każdej z nich otrzymuję w darze COŚ innego, każda jest Jedyna w Swoim Rodzaju i Niepowtarzalna :), mają inne charaktery, inne osobowości, temperamenty...inne wady i zalety....A jedną z największych zalet, która je wszystki łączy to TA, że ze mną wytrzymują :)))))))))))

Bardzo się cieszę, że są w moim życiu i bardzo im wszystkim za to DZIĘKUJĘ - mam nadzieję, że WSZYSTKIE czytają mój BLOG :) Wszyscy przecież wiemy, że spotykamy w życiu na swej drodze różnych ludzi, kiedyś już o tym pisałam na poprzednim BLOG-u... pojawiają się na niej jedni na dłużej, inni na krócej, a jeszcze inni zostają z nami zawsze :) Choć nie raz ślad po nich zostaje tylko w naszym umyśle i w naszym sercu :) Tak też jest z Przyjaciółmi... jednych mamy obok siebie na codzień, z innymi spotykamy się czasem ale za to "treściwie" są też tacy, którzy pojawiają się raz na jakiś czas przekażą nam jakąś "informację" pomogą w czymś i znikają...żeby później pojawić się znów... :)
Moi Kochani Przyjaciele - między innymi to dzięki Wam Jestem tym Kim Jestem i w tym miejscuu w, którym się właśnie znajduję :) Dziękuję!!!!!!!!!!

Przyjacielu,
* Nie interesuje mnie czym się trudnisz, chcę wiedzieć nad czym bolejesz i czy śmiesz marzyć o spotkaniu z tym, za czym tęskni Twoje serce.

* Nie interesuje mnie ile masz lat, chcę wiedzieć czy gotów jesteś wyjść na głupca dla miłości, dla marzeń, dla przygody jaką jest życie.

* Nie interesuje mnie jakie planety zrównują się z Twoim księżycem, chcę wiedzieć czy dotknąłeś środka własnego smutku, czy zdradzony otwarłeś się, czy skurczyłeś i zamknąłeś w sobie ze strachu przed dalszym cierpieniem!

* Chcę wiedzieć czy potrafisz siedzieć z bólem moim lub Twoim, nie poruszając się by go ukryć, stłumić lub uleczyć.

* Pragnę wiedzieć czy możesz współistnieć z radością moją lub swoją, czy umiesz zapamiętać się w tańcu i pozwolić by ekstaza wypełniła Cię po czubki palców dłoni i stóp, nie każąc zachować ostrożności, myśleć realistycznie, czy pamiętać o ograniczeniach kondycji ludzkiej.

* Nie interesuje mnie czy opowiadasz mi prawdziwą historię, chcę wiedzieć, czy potrafisz rozczarować innych, aby być wiernym sobie, czy umiałbyś znieść oskarżenie o zdradę i nie zdradzić własnej duszy.

* Chcę wiedzieć, czy potrafisz zaufać, a zatem być godnym zaufania.

* Chcę wiedzieć, czy potrafisz dostrzec piękno, nawet gdy nie co dzień jest ładna pogodai czy umiesz wywodzić swe życie z obecności Boga.

* Chcę wiedzieć, czy potrafisz żyć z porażką, nie tylko swoją, stanąć nad brzegiem jeziorai do srebrnego księżyca krzyczeć: TAK!!!!!

* Nie interesuje mnie gdzie mieszkasz i ile masz pieniędzy, chcę wiedzieć, czy umiesz wstać po nocy bólu i rozpaczy, wyczerpany, zbity jak pies i robić to co trzeba dla swoich dzieci.

* Nie interesuje mnie kim jesteś, skąd się tu wziąłeś, chcę wiedzieć, czy staniesz ze mną w środku ognia i nie cofniesz się.

* Nie interesuje mnie gdzie, jakie i u kogo pobierałeś nauki, chcę wiedzieć co Cię podtrzymuje od środka, gdy wszystko inne odpada.

* Chcę wiedzieć, czy umiesz być sam ze sobą i czy naprawdę lubisz tego, z którym zostajesz w chwilach pustki.
Pozdrawiam wszystkich moich Przyjaciół...i Was kochani,
Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!