czwartek, 2 września 2010

2 września :(

Witam,


Tak ranek był....oj nie chciało się wstawać....nie chciało...Zawiozłam dzieciaki do szkoły i ...n ie musiałam nigdzie pędzić...fajnie, choć dziwnie się czułam....Jednak miałam mnóstwo spraw organizacyjnych...i bardzo źle się czułam fizycznie...przeziębienie nie puszcza...
Cóż dałam sobie fory...po wykonaniu kilkunastu telefonów, napisaniu kilku maili....położyłam się do łóżka....zanim się dobrze przytuliłam, już musiałam jechać po dzieci....Pojechałam....
I znów telefony, maile....
OK, żeby nie było że ja tylko o sobie zachęcę Was do przyjścia na szkolenie, w którym między innymi dowiecie się jak tworzyć i do czego można wykorzystać "Mind Mapy"

Mind mapping (tworzenie map myśli) to technika nielinearnego notowania, która wykorzystuje i odzwierciedla naturalny sposób funkcjonowania naszego mózgu.

U podstaw mind mappingu leży fakt, że myślimy, zapamiętujemy i przypominamy sobie za pomocą skojarzeń i tak naprawdę nie potrzebujemy całych zdań, czy długich fraz, aby zarejestrować i odtworzyć informacje lub przelać na papier swoje myśli, czy pomysły. Organiczna struktura map myśli odzwierciedla architekturę naszego mózgu i w sposób uproszczony odwzorowuje przebieg procesu myślowego.
Dzięki zaangażowaniu w proces myślenia obu półkul mózgu, tworzenie i wykorzystywanie map myśli pobudza kreatywność i poprawia pamięć.
Stosując mapy myśli oszczędzasz czas i pracujesz efektywniej.

Główne zalety mind mappingu to:
• szybkość,
• prostota,
• uniwersalność.

Szacuje się, że na całym świecie mind mapping stosuje ponad 250 milionów ludzi, a gorącymi orędownikami tej techniki są m.in. Al Gore oraz Bill Gates.
Biznesowe zastosowanie map myśli doceniają także wielkie światowe korporacje takie jak: 3M, IBM oraz TOYOTA.

KORZYŚCI ZWIĄZANE ZE STOSOWANIEM MAP MYŚLI:
1. sedno tematu oraz jego główne aspekty widoczne na pierwszy rzut oka,
2. podkreślona waga poszczególnych zagadnień,
3. wyraźne relacje i powiązania pomiędzy tematami,
4. widać zarówno szeroki kontekst, jak i szczegóły zagadnienia – łatwo ogarnąć całość,
5. otwarta struktura mapy pozwala na dodawanie nowych pomysłów i wątków,
6. łatwiejsze zapamiętywanie informacji dzięki indywidualnemu charakterowi mapy,
7. szybsze i łatwiejsze powtórki materiału,
8. oszczędność czasu i energii.

ZASTOSOWANIE:
• biznes (analizy, podejmowanie decyzji, poszukiwanie twórczych rozwiązań, zarządzanie projektami, praca w zespole, prezentacje, notatki ze spotkań),
• edukacja (notatki z wykładów, praca z podręcznikami, przygotowanie do zajęć, nauka i powtórki przed egzaminami),
• życie prywatne (planowanie i ustalanie celów, podejmowanie decyzji, planowanie dnia/tygodnia, ustalanie priorytetów).

CELE WARSZTATÓW:
• poznanie założeń oraz zasad mindmappingu,
• zdobycie praktycznej wiedzy, usprawniającej planowanie i realizację zadań,
• rozwinięcie umiejętności efektywnego organizowania myśli oraz pomysłów,
• opanowanie techniki notowania przy pomocy map myśli,
• rozwinięcie umiejętności analizy sytuacji i podejmowania decyzji przy pomocy map myśli,
• zdobycie umiejętności wykorzystywania map w codziennym życiu.
Chcesz wiedzieć więcej napisz, zadzwoń 509-594-349
Buziole,
Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!