sobota, 11 września 2010

Grzeczne dziewczyny....

Witam,
Mam więcej czasu...niż myślałam....dużo czytam, siedzę w Internecie....
Znalazłam coś interesującego :)

"Grzeczne dziewczynki nie awansują.101 błędów popełnianych przez kobiety, które nieświadomie niszczą własną karierę." - Lois P.Frankel; wyd.Helion, Gliwice 2005 r.

"...Zastanawiałaś się kiedyś, dlaczego pomimo tego, że polski system prawny zapewnia równe traktowanie kobiet i mężczyzn w zakresie dostępu do pracy, szkolenia zawodowego czy awansu tak mało kobiet zajmuje najwyższe stanowiska w firmach?
Odpowiedź znajdziesz w książce.
L.P.Frankel - podpatrując w pracy szkoleniowej i psychoterapeutycznej przez 25 lat kobiety, stworzyła listę błędów jakie popełniają kobiety sabotując własny rozwój i karierę.
Wiele z Nas żyje w zgodzie ze stereotypami wpojonymi w dzieciństwie, zachowując się jak " miłe, małe dziewczynki". Czy dziecko to właściwa osoba na najwyższych szczeblach w drabinie władzy?
Frankel nie namawia Nas do przejmowania męskich wzorów zachowań. Podkreśla tylko byśmy sprawowały władzę zachowując się jak dojrzałe kobiety a nie dziewczynki. Nie musimy rezygnowac z siebie by wygrać, osiągając sukces w obszarach, w których chcemy być szczęśliwe.
Jeśli chcesz poznać związek pomiędzy:
- używaniem samego imienia
- nadmiarem dodatków do stroju
- zabieraniem głosu na końcu
- trzymaniem dłoni pod stołem w trakcie ważnych firmowych zebrań
- nieodpowiednim makijażem i fryzurą
- przekrzywianiem głowy podczas rozmowy
- używaniem wypełniaczy
- przepraszaniem
- graniem bez przekraczania granic
- potrzebą bycia lubianą przez wszystkich
-naśladowaniem mężczyzn
-urządzaniem biura jak salonu
- karmieniem innych
- rezygnacją z przywilejów
- i wielu innym
a pomijaniem Twojej kandydatury przy kolejnych awansach lub brakiem sukcesu w biznesie to lektura obowiązkowa dla Ciebie. "

Gorąco polecam...

Choruję dalej...powiem więcej, jest gorzej...czuje się jeszcze gorzej...wszystko mnie boli....straszliwie kaszle i mam masakryczny katar :(((((

Walczę....ale chwilami zwyczajnie nie mam siły...

Dzwońcie w sprawie Akademii Kobiet....spotkanie niebawem :))))

Buziaki, Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!