piątek, 5 marca 2010

Zabiegania ciąg dalszy :)

Witajcie w moim świecie,

Afirmacja na dziś:
Jestem wdzięczny za każdy poprzedni i kolejny dzień...
Świat się kręci, a ja razem z nim...i jest OK :) to znaczy, nie jest aż tak źle moi Kochani w tym całym zabieganiu znajduję czas dla moich Najukochańszych Córeczek, dla potrzebujących mnie Przyjaciół, zawsze znajdę czas na kolację z Dobrym Znajomym :) zawsze znajdę chwilkę na dobrą książkę i kieliszek białego wina...i oczywiście na spacer z moim cudnym i niepowtarzalnym psem Axelkiem :)

A w tak zwanym między czasie to znaczy między pracą, dziećmi i domem wciąż się uczę, szukam nowych inspiracji na moje kochane "miękkie" warsztaty i szkolenia biznesowe :)
Wciąż się uczę, czytam książki, artykuły... i tak bardzo mi się chce, a maile od Was i Wasze dobre słowa, spotkania z Wami sprawiają, że to co robię ma sens i czuję, że jestem na Dobrej Drodze :) Za co bardzo Wam wszystkim DZIĘKUJĘ :))))

POZDRAWIAM SERDECZNIE,
ANGELA

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!