niedziela, 21 marca 2010

Wiosna przyszła :))))

Witajcie,

Afirmacja na dziś:
"Moja przyszłość należy do mnie" :))))

...Chcę kochać-Przekroczyć wymiar istnienia.
Chcę kochać-Do zatracenia.
Chcę kochać-Do drugiej duszy przeniknąć.
Chcę kochać-Nie zapalczywie, nie szybko.
Chcę kochać-Chcę żyć dla Ciebie.
Chcę kochać-Chcę dać ci wszystko,byś czuł się jak w swoim,własnym niebie.
Chcę kochać-Nie z ludzkiej zapalczywości.
Chcę kochać-Pokazać Ci siłę miłości.
Chcę kochać-Mimo wszystko.
Chcę kochać-Bez burz namiętności.
Chcę kochać-W prawdziwej miłości.
Chcę kochać-Zatracić siebie.
Chcę kochać-i wreszcie się narodzić.
Chcę kochać-Swą kwintesencję odnowić.
Chcę kochać-Tylko dla Ciebie.
Chcę kochać-Bez kłamstw i złudzeń. Kochać poprostu i jak najdłużej...

Wiosna, na którą tak czekałam - przyszła :) przynajmniej kalendarzowo...i co się stało??? Obudziły się wszystkie moje zmysły, nawet te "wyciszone" i uśpione zimą...Jest we mnie zgoda i akceptacja na to co przede mną, nadzieja na Nowe, otwartość i gotowość do zmian, jest we mnie mnóstwo pozytywnych myśli i uczuć i mam, mam to co dla mnie najważniejsze...to że nadal mimo długiej zimy mam marzenia, cele do zrealizowania, wiem czego chcę i jak do tego dążyć...Mam obok siebie kochających ludzi, na których zawsze mogę liczyć i grupę sprawdzonych przyjaciół, takich na dobre i na złe...

Pozdrawiam, radośnie i wiosennie, Angela

Buziaki

W piątek 19 marca 2010r byłam wraz z grupa przyjaciół oraz moją Julcią na koncercie Starego Dobrego Małżeństwa :) Było cudnie!!! Gorąco polecam!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!