środa, 31 marca 2010

Paulo Coelho - Przypowieści :)

Witajcie,


Pozwólcie, że dziś wrócę do mojego kochanego pisarza i Mędrca - Paulo Coelho, uwielbiam go i jego przypowieści, jego książki i jego życiową postawę...lubię jego twarz, szczególnie oczy i ten jego czarujący, delikatny uśmiech :)

Zapraszam na Jego stronę:

http://paulocoelho.pl/


A teraz przypowieści ZEN :)


"Nauczyciel i dzwon"
Nowy uczeń, ktory przybył do klasztoru, odszukał mistrza Nokami i zapytał go, jak powinien przygotować się do medytacji.
- Nie bój się zadawać pytań - padła odpowiedź
- A jak mam nauczyć się zadawać pytania?
- Nauczyciel jest jak dzwoń. Jeśli zakołyszesz lekko dzwonem, poczujesz tylko delikatne wibracje. Ale jeśli uderzysz mocno, usłyszysz donośny, silny dźwięk, który poruszy Cię do głębi. Pytaj śmiało i nie ustawaj, dopóki nie otrzymasz odpowiedzi , która Cię zadowoli.

"Największy nauczyciel"
Uczeń mistrza Yu rozmawiał z uczniem mistrza Rinzai.
- Mój mistrz poreafi czynić cuda, dlatego szanowany jest przez wszystkich uczniów. Widziałem, jak czyni rzeczy niemożliwe do wykonania przez innych. A Twój mistrz? Jakie cuda on potrafi czynić?
- Największym darem naszego mistrza jest cud, który sprawia, że nie musi czynić cudów, aby przekonac swych uczniów, że jest mądrym człowiekiem.

Kiedy przegladałam jego stronę, natknęłam się na zadane mu pytania, oto jedno z nich...a pod jego odpowiedzią podpisuję się 0obiema rękoma :))))
Kto jest Wojownikiem Światła?
Każdy, kto "miezależnie od codziennych trosk" walczy o swoje marzenia :))))

Pozdrawiam serdecznie i cieplutko,
Angela - Wojownik Światła :)

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!