sobota, 27 marca 2010

:)

Witajcie,

No i stało się...piszę to na drugi dzień!!! Jest sobota około godziny 11.00 "właśnie się podźwignęłąm", bo moje fantastyczne, cudowne i wspaniałe Przyjaciółki z pracy Martuśka i Małgosia wymyśliły jak mnie pobudzić, jak obudzić i... umówiłyśmy się dziś po pracy u Marty na "Babski wieczór" z adapterem, z płytami winylowymi, Whisky z colą i tańcem oraz śpiewem do białego rana...cudnie było :))) Śpiewałyśmy wszystko co się dało, właściwie to darłyśmy się ale byłyśmy z siebie naprawdę dumne i pięknie było...a śpiewałyśmy co się dało od Rodowicz, poprzez Perfect do 2+1 i mnóstwo innych...

Tekst piosenki 2+1 pt: Requiem dla samej siebie

Właściwie nic nie stało się,

mała śmieszna rzecz - Moje ja,

najbliższe mi nie jasne coś,

co w każdym tkwi...

Z lat, gdy słowo "przyjaźń" miało jeszcze treść i sens

Kiedy miłość była prostym drgnieniem serc

Tamto moje ja w jeden zwykły dzień

Jak najgłupsza rzecz zginęło mi gdzieś

Tamto moje ja w jeden zwykły dzień

Opuściło mnie

Za oknami wciąż na pozór ten sam świat

I tylko mnie troszeczkę mniej

Coś odeszło, coś, co waży mniej niż gram

A jednak się nie stało lżej

Żegnaj, stary cieniu, co poszedłeś spać

Witaj, nowa twarzy nauczona grać

Póki o tym wiem, póki wiedzieć chcę

Niech Ci przyjrzę się, czy dobrze Cię znam

Póki o tym wiem, póki wiedzieć chcę

Niech Ci przyjrzę się, czy dobrze Cię znam...

Oto tekst zespołu 2+1, który wczoraj stał się naszym hymnem :)))

Dziewczynki, kochane moje, bez względu na to jak potoczą się nasze losy, nigdy nie zapomnę tego wieczoru, nigdy przenigdy - jakiem Angela :))))

A teraz jest sobota, doczekałam się i jest sobota!!! - Dzięki Bogu - dożyłam :) mam wprawdzie kaca giganta, ale jest cudnie i mogę spać do woli i już... Leżę i czytam książki, podsypiam, wstaję na chwilkę coś zjem i znów hop do łóżka... życie jest pięknę...i jeszcze jedno Kochani, pragnę to co za chwilę napiszę podkreślić, bo to jest bardzo, bardzo ważne...

Otóż pamiętajcie: Prawdziwych Przyjaciół poznaje się w biedzie :)))

Buziaki,

Angela

P.S. Dziewczynki jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję :)

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!