czwartek, 11 marca 2010

Rozmowy...

Witajcie,
Dziś zacznę od tekstu piosenki Anny Marii Jopek:

"...Gdy ruszyć chcesz w najdalszą z dróg

Tam, gdzie nie sięga wzrok
Musisz wziąć oddech i zrobić pierwszy krok
Choć w sercu lęk, nie cofaj się
Tylko tak warto żyć
W chmurach gdzieś lśni twój szczyt
Odważ się i idź
Świat kocha tych, co śmiało idą pod wiatr w nieznaną dal
Gdy ruszyć chcesz w najdalszą z dróg
Tam, gdzie nie, gdzie nie sięga wzrok
Musisz wziąć oddech i zrobić krok
Gdy ruszyć chcesz w tę najdalszą z dróg
Tam, gdzie nie sięga wzrok
Musisz wziąć oddech i zrobić krok
Kiedy ruszyć chcesz..."

Wcześniej pisałam już na temat nadchodzących zmian...czuję, je coraz silniej, są coraz wyraźniejsze i nabierają realnych kształtów...dziś miałam kilka ważnych rozmów, które powodują że raz jestem happy a innym razem czuję niepokój (ale jak to sama nauczam) każdy człowiek czuje niepokój i lęk przed zmianą, ale trzeba zobaczyć w niej coś pozytywnego...coś się kończy coś zaczyna :))) Nie ma się czego bać, to tylko zmiana, a ja głęboko wierzę, że na lepsze :)
No i czekam na wiosnę...choć ta zima wyjątkowo mi się podoba ...ta w tym roku :)))
Buziaki,
Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!