poniedziałek, 1 lutego 2010

Nadzieje...

Witajcie,

Jak długo isnieje życie,
tak długo isniec będzie nadzieja...
Teokryt

Gdyby nie nadzieja...

Kochani,
Dziś rano obudziłam się pełna Nadziei, Nadziei na lepsze... Nie, "ja się nie skarżę na swój los", nie marudzę, ani nie narzekam...poprostu chciałabym, aby w pewnych kwestiach, w pewnych obszarach mojego życia coś się zmieniło, coś "drgnęło", aby się wyjaśniło, rozjaśniło, aby się stało, zadziało, zaistniało :))))
Jestem szczęśliwa, mam fantastyczną Rodzinę, cudownych Rodziców, wspaniałe Córeczki, grupę oddanych Przyjaciół -takich na dobre i na złe :) Pracę, którą lubię i szanuję i ....DOM, który sama stworzyłam :) Mam Pasję przez duże P, która daje mi ogromną radość i która mnie "nakręca" :)))
Jestem Szczęściarą....
Tylko TZT...
Angela

"To co za nami, i to, co przed nami,
ma niewielkie znaczenie w porównaniu z tym, co jest w NAS..."
Olivier Wendell Holmes

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!