czwartek, 4 lutego 2010

Czas, znajdź czas :)

Kochani Witam Was jak zawsze bardzo serdecznie,

Otrzymuję mnóstwo maili i SMS-ów, świadczących o tym, że czytacie mojego Bloga :) To cudowne uczucie wiedzieć, że gdzieś tam po drugiej stronie monitora jest Ktoś, Kto czyta to co ja tu wypisuję...i na dodatek uważa, że to co pisze jest interesujące, pobudzające i optymistyczne.. Dziękuję, za wszystkie ciepłe słowa, za słowa wsparcia i za te, w których podpowiadacie jakie tematy Was interesują, o czym chcecie czytać :) A najbardziej dziękuję za słowa mobilizujące mnie do dalszego pisania i działania :))) bardzo, bardzo dziękuję to dla mnie bardzo cenne!!! Dzięki Wam wiem, że to co robię ma sens :)))

ZNAJDŹ CZAS...
Znajdź czas na pracę - to cena sukcesu
Znajdź czas na myślenie - to źródło siły
Znajdź czas na zabawę - to tajemnica młodości
Znajdź czas na czytanie - to podstawa wiedzy
Znajdź czas na uprzejmość - to brama do szczęścia
Znajdź czas na marzenia - to droga do gwiazd
Znajdź czas na miłość - to prawdziwa uroda życia
Znajdź czas na radość - to muzyka duszy
Znajdź czas na przyjemności - to nagroda za Twoją pracę
Znajdź czas na planowanie - to wtedy, wystarczy Ci czasu na pozostałe dziewięć spraw
Kochani, namawiam Was do przeczytania ze zrozumieniem powyższego tekstu - to bardzo, bardzo ważne :) Nauczcie się odzielać to co ważne, od tego co błahe, to co na "już" od tego co "na potem", to co cenne, od tego co bezcenne...
I dobra rada...spotykajcie się ze swoimi Bliskimi i Przyjaciółmi...to właśnie są chwile BEZCENNE :) - przynajmniej dla mnie...
Gorące pozdrowienia i uściski dla moich Przyjaciółek, tych które wciąż ze mną wytrzymują :)
Angela
P.S. Oczywiście pozdrawiam gorąco i tule do mojego serducha moich Najbliższych...hahaha Oni muszą ze mną wytrzymywać nie mają innego wyjścia :)))

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!