wtorek, 16 lutego 2010

Przerobiony utwór :)

Witajcie
Kochani, wybaczcie mi dzisiejszy nastrój...nie, nie jest zły tylko troszkę malancholijny...czasem tak mam, że... najlepiej powiem o tym wierszem....

Oto troszkę "przerobiony" przeze mnie utwór, troszkę dodałam,troszkę odjęłam :)))) (znalazłam go dawno temu w Interku), ale przerobiłam całkiem niedawno...zrobiłam to celowo, po to by bardziej odzwierciedlał nie tylko mnie, ale i to w którym miejscu obecnie jestem :)

Bo ja się uczę największej sztuki życia:
Uśmiechać się zawsze i wszędzie
I bez rozpaczy znosić bóle,
I nie żałować tego co przeszło,
I nie bać się tego co będzie!
Poznałam smak goryczy
I bezsennych nocy.
I wiem jak potrafi być zimno
Gdy w kłębek sama leżę skulona,
I wiem co znaczy lać łzy niemocy
W niejeden dzień jasny,
Niejedną noc ciemną.

I nauczyłam się popędzać myślami
czas, co bezlitośnie lubi się dłużyć.
I wiem jak ciężko trzeba walczyć
z sobą,
Aby nie upaść i nie dać się znużyć
Nie kończącą się drogą.
I dalej uczę się najcięższej sztuki życia
Uśmiechać się zawsze i wszędzie
Bez rozpaczy znosić bóle,
Nie żałować tego co przeszło
I nie bać się tego co będzie.

I śni mi się w nocy morze, plaża i słońce…
Wrócę tam, gdzie czuję zapach alg.
Na razie śnię tylko i rymy układam
Czasem - choć rzadko - łzy leje
I bajki sobie opowiadam,
I do snów moich się śmieję,
I marzyć potrafię lepiej, pełniej z rozmachem...
Buduję przyszłość promienną, jasną
szczęśliwą u boku Kogoś kto szczerze powie:
Kocham, a ja w to uwierzę
Będę Kochana i Bezpieczna
Tego pragnę…
I pragnę jeszcze w nieskończoność mówić Mu
Czułe słowa i twarz w jego dłoniach chować...
i jeszcze choć raz chcę powiedzieć:
Kocham Cię i za Tobą szaleję!
I chcę mieć Ciebie blisko i trzymać Cię za rękę…
I szepnąć to co zawsze szepnąć chciałam,
a nigdy tego nie zrobiłam:
(bo dla Niego te słowa w sercu głęboko ukryłam)
"To dla Ciebie się urodziłam!"
I tęczę zobaczę tuż po deszczu
I serce moje będzie lżej oddychać,
A dusza moja z Jego kąpać się będzie
w strugach deszczu i słońca promieniach....
Tak będzie…
Jeszcze tak właśnie będzie :)

Dobrej nocki,
Pełna nadzieii Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!