poniedziałek, 15 lutego 2010

: )

Witam,

Dziś miałam bardzo ciekawa rozmowę, Ktoś zapytał mnie dlaczego myślę, że moja Życiową Misją jest pomoc ludziom, a w szczególności (ale nie tylko) kobietom??? Pomoc za pomocą spotkań, rozmowy, warsztatów itp To proste odpowiedziałam, wspieram wszystkie kobiety, ponieważ sukces jednej kobiety pomaga w sukcesie innym kobietom...kobiety mają w sobie moc tworzenia, siłę, wiarę w cuda, no i oczywiście wiarę w Miłość :)

I mam taki sobie chytry plan:
SZCZĘŚLIWE KOBIETY, TO SZCZĘŚLIWE MATKI,
A SZCZĘŚLIWE MATKI TO SZCZĘŚLIWE DZIECI,
A SZCZĘŚLIWE DZIECI TO SZCZĘŚLIWE ZWIĄZKI....
I SZCZĘŚLIWE KOBIETY TO SZCZĘŚLIWI MĘŻCZYŹNI...
A TO JUŻ TYLKO KROK OD SZCZĘŚLIWEGO ŚWIATA :))))

I co Wy na to??? Niezłe co??? Wiem... :)))

A po za tym uważam, że każdy powinien robić to co kocha i to co sprawia mu radość...i ja tak właśnie mam :)

Dlatego KOBIETKI ZAPRASZAM NA STRONĘ:
http://www.wena7.pl/ i na moje warsztaty!

Spotkajmy się i razem stwórzmy SZCZĘŚLIWY ŚWIAT :)

Pozdrawiam i życzę samych radości i szczęśliwości :)
Zwariowana Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!