sobota, 26 listopada 2011

WARSZTAT "Jak skutecznie osiągać cele i realizować swoje marzenia"

Witajcie Kochani,

Jutro tj.27 listopad 2011 w godz. 10.00 - 16.00 - w Izabelinie pod Warszawą prowadzę jeden z moich ulubionych WARSZTATów :) Dlaczego ponieważ od niego wszystko się zaczęło.. "Jak skutecznie osiągać cele i realizować swoje marzenia"

Zawsze kiedy jest wieczór...a ja przygotowuję się do następnego dnia, do warsztatu...czuję ten cudowny dreszczyk, to fantastyczne uczucie w brzuchu...kolejne wyzwanie, nowi uczestnicy, nowe zachowania, przekonania, wartości, ograniczenia, marzenia....uwielbiam TO :)

Jak napisał mój kochany P.Coelho: „..kiedy czegoś gorąco pragniesz, to cały Wszechświat sprzyja potajemnie Twojemu pragnieniu.”


i jeszcze kilka mądrości przygotowujacych tych, z którymi się jutro spotkam i tych z którymi spotkam się choćby w tym tygodniu, czy w kolejną sobotę:

"...ZAWSZE PAMIĘTAJ O PRAWDZIWEJ SILE, JAKĄ DAJE CI PODEJMOWANIE DECYZJI.


PAMIĘTAJ, ŻE NAJTRUDNIEJSZYM KROKIEM DO OSIĄGNIĘCIA CZEGOKOLWIEK JEST PRAWDZIWE ODDANIE SIĘ CZEMUŚ, PODJĘCIE PRAWDZIWEJ DECYZJI.


NIGDY NIE ODSTĘPUJ OD RAZ POWZIĘTEJ DECYZJI BEZ UPRZEDNIEGO PODJĘCIA DZIAŁAŃ ZMIERZAJĄCYCH DO JEJ REALIZACJI.


PODEJMUJ DECYZJE CZĘSTO. Im częściej podejmujesz decyzje, tym lepiej to robisz. Mięśnie stają się mocniejsze, gdy je ćwiczysz.


WYCIĄGAJ WNIOSKI Z PODEJMOWANYCH DECYZJI.


KONSEKWENTNIE WYKONUJ RAZ POWZIĘTĄ DECYZJĘ, ALE NIGDY NIE UPIERAJ SIĘ PRZY SPOSOBACH JEJ REALIZACJI.


PODEJMOWANIE DECYZJI SPRAWIA RADOŚĆ. Musisz wiedzieć, że podejmowana przez ciebie decyzja może w każdej chwili na zawsze odmienić twoje życie. Następny człowiek, którego spotkasz, telefon, który odbierzesz, film, który obejrzysz, książka, którą przeczytasz, a nawet każda kolejna przewracana kartka może okazać się tą właśnie siłą, która otworzy wszelkie zapory, przyniesie ci wszystko to, na co czekałeś.


WIEDZ, ŻE TO TWOJE DECYZJE, A NIE WARUNKI, W JAKICH SIĘ ZNAJDUJESZ, KSZTAŁTUJĄ TWOJE PRZEZNACZENIE.


-cytat z książki “Obudź w sobie olbrzyma”

Ja też już wiem (znów wiem) czego chcę :))))
 
http://www.youtube.com/watch?v=5adJZ4ECAJI

PS Dziś moja mała córeczka zapytała mnie trzymając w ręku gazetkę jej starszej siostry: "Mamuś, czy to prawda, że kiedy dziewczyna mówi "zostaw mnie w spokoju, nie chcę Cię widzieć, czy nie możemy być razem...musisz coś zmienić...ma na myśli, "walcz o mnie do cholery!!!" I co ja jej mogłam odpowiedzieć :)
Uśmiechnęłam się i ...odpowiedziałam: "Tak, kochanie...czasem dziewczyny (kobiety niestety również) mówią tak, wtedy gdy nie potrafią powiedzić wprost tego co czują.."

Hmmm i jeszcze jedno: Podobno sen to coś dla frajerów, którzy nie mają Internetu :) 

Ja mam Internet, ale frajerką nie jestem chcę być wypoczęta przed jutrzejszym warsztatem :)

Dobrych snów...pełnych spełnionych marzeń :)


Buziaki,
Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!