czwartek, 24 listopada 2011

Ja wysiadam... :)

Dziś będzie dość muzycznie i tematycznie...


http://www.youtube.com/watch?v=RJsTBwHT6TY


"Dopiero wtedy, gdy zrozumiemy, że nasz czas na tej ziemi jest ograniczony - i nie wiemy, kiedy się skończy - zaczniemy przeżywać każdy dzień w pełni, tak jakby to był ostatni dzień naszego życia"E. Ross


http://www.youtube.com/watch?v=YzrPTYtAono&feature=fvsr


Hmm, mam teraz bardzo ciekawy czas w swoim życiu...życiowe testy, sprawdziany a ich skala tych życiowych egzaminów z dnia na dzień jest coraz większa...

Czy zdałam ten wczorajszy (niespodziewany, a jednak oczekiwany) ??? TAK :) I to na SZÓSTKĘ!!! Jestem z siebie dumna, bardzo dumna :))) Jest super, sprawa zamknięta i egzamin zaliczony, "lekcja przerobiona" :)


A dziś....


http://www.youtube.com/watch?v=rw0Si0CB78U&feature=related


A dzisiejszy "życiowy egzamin" był o wiele trudniejszy, dlaczego? Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad "podejściem do tego egzaminu", był oczywiście lęk czy dokonuję dobrego wyboru czy to sprawdzian dotyczący tego czegoś czego nauczyłam się z poprzedniej (bardzo podobnej "lekcji") czy "wchodzę" w TO mimo wszystko??? Plusy i minusy, dialog wewnętrzny, z jednej strony "zadowolone moje małe wewnętrzne dziecko", ustaysfakcjonowana Kobieta, a z drugiej, obawa przed kolejną "lekcją", i w końcu pojawia się nadzieja, że może tym razem będzie inaczej??? Szanse i zagrożenia, zyski i straty...co będzie lepsze? Dla kogo? Kto wygra? Czy będą wygrani, czy...? A może nie uciekać, nie rezygnować, nie poddawać się i powalczyć??? A jeśli to jest TO...


Czas pokaże :)

http://www.youtube.com/watch?v=iDoTjD5VeT4&feature=related

Nie moją sprawą jest zmieniać Ciebie...lecz wydobyć z Ciebie to co najlepsze, najpiękniejsze, najwartościowsze....i? Uświadomić to TOBIE :))) Chciałabym żebyś wiedział, że moja "rezygnacja" wynikała z wielu czynników...

Każdy człowiek powołany jest do tego, aby czerpać ze swojego  życia to co najlepsze aby kochać i być szczęsliwym :)

POWODZENIA PI :)


Miłego wieczoru, pełnego cudowności...


Angela










Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!