poniedziałek, 14 listopada 2011

Jaka jest Twoja MISJA, TWÓJ ŻYCIOWY CEL???

Witajcie :)

Nikt nie może tracić z oczu tego, czego pragnie. Nawet kiedy przychodzą chwile, gdy zdaje się, że świat i inni są silniejsi. Sekret tkwi w tym, by się nie poddać.
Paulo Coelho

Każdy ma swoje marzenia, cele, pasje, ale niestety nie każdy potrafi określić swój główny życiowy cel. Często brak czasu, zmiana priorytetów i obowiązków w życiu, czy brak przekonania co do możliwości realizacji swoich marzeń powodują, że są one odkładane na bok jako coś całkowicie nierealnego, co na zawsze pozostanie w sferze fantazji. W ten sam sposób wielu z nas traktuje coś dużo bardziej poważniejszego – określenie swojej misji życiowej.
Ja traktuję to naprawdę poważnie, uważam ze każdy z nas ma jakąś misję, jakiś wyższy cel do zrealizowania tu  na ziemi. Jakiś czas temu moje pytanie zadane pewnej grupie osób wzbudziło nie tylko zdumienie, ale i śmiech a na końcu niemiłą dyskusję...Zastanowiło mnie to i pomyślałam wówczas, że ...cóż nie każdy gotowy jest by zadać sobie (lub usłyszeć od kogoś takie pytanie) lub co gorsza jeszcze się nad tym nie zastanawiał i zupełnie nie ma w sobie na to pytanie tzw. GOTOWOŚCI.
Codziennie powtarzam ludziom, z którymi żyję, spotykam się, pracuję..."dobry plan to połowa sukcesu, to skrócona droga do celu.., działaj z planem, zaplanuj TO, przemyśl, używaj UMYSŁ :)" Niektórzy się buntują, złoszczą, wkurzają, a inni słuchają mnie, przysiądą, wypiszą cel i krok po kroku go realizują, tak jak wspólnie to zaplanowaliśmy...i co się okazuje??? Osiągają TE SWOJE CELE!!!!!!!!!!!! Tak jak JA :)
Ludzie realizujący swoje marzenia i posiadający sprecyzowane cele w życiu, czują się spełnieni i realizują się, są pełni energii i cóż są zwyczajnie szczęśliwsi, ponieważ żyją pełnią życia i każdego dnia mogą robić to, co lubią. Tak jak JA :)
Spotykam również takie osoby, które mają problem ze zrobieniem planu ponieważ zwyczajnie nie wiedzą co chcą osiągnąć. Zadaję im pytania, nie podpowiadam, słucham :) Co lubisz robić? Co sprawia Ci radość? Co sprawia, że rano chce Ci się wstać? Lub inaczej - czego Ci brakuje? Za czym tak naprawdę tęsknisz? Co powinnaś (powinieneś) zrobić by znów poczuć, że żyjesz?
Jak znaleźć to coś, czym będziemy się pasjonować i pochłonie nas bez reszty, to coś, dzięki czemu poczujemy się spełnieni w życiu? Jak żyć w zgodzie ze sobą i swoim systemem wartości??? Jak znaleźć „hasło przewodnie” naszego życia, które będzie nam dodawało sił w trudnych momentach i przypominało o tym, co dla nas ważne i dokąd zmierzamy? 
Jak można zauważyć, jest to problem dla wielu z nas. Dlatego poniżej przedstawiam trzy najbardziej znane sposoby na odnalezienie życiowej misji.
Oto jak należy się zabrać do odkrywania swojego życiowego celu. Przed przystąpieniem do poszukiwań przygotuj się odpowiednio – znajdź spokojne miejsce i wycisz swój umysł. Następnie wykonaj następujące kroki:
  1. Weź czystą kartkę papieru i długopis lub otwórz na komputerze dowolny edytor tekstu, w którym będzie można pisać.
  2. Na samej górze napisz „Jaki jest mój prawdziwy cel w życiu?”.
  3. Poniżej wypisuj odpowiedzi – jakiekolwiek przyjdą Ci do głowy. Nie muszą to być kompletne zdania. Krótkie odpowiedzi czy równoważniki zdań też będą w porządku.
  4. Powtarzaj punkt 3 do momentu, aż kolejna wypisana odpowiedź spowoduje u Ciebie tak intensywne emocje, że zaczniesz płakać. To jest Twój cel.
Na razie tyle...reszta niebawem :)

Zapraszam na spotkania indywidualne - Razem popracujemy nad tym :)

Angela



1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Kilka miesięcy temu byłem na kursie Silva Ultramind ESP. Dzięki temu szkoleniu odkryłem moją misję życiową i realizuje ją każdego dnia. Otworzyłem swoją firmę, robię to co kocham, szybko zdobyłem klientów i teraz jestem niezależny finansowo. Praktycznie dzięki uczestnictwu w tym kursie Ultramind ESP, rozwiązałem wszystkie swoje problemy i teraz ciesze się codziennie, spokojnym, radosnym, pełnym sukcesów życiem.
Dlatego gorąco polecam ten kurs, każdej osobie, która chce odkryć swoją misję życiową, żyć pełnią życia i rozwiązać swoje problemy.
Informacje w poniższym linku: www.silvaultramind.pl

Translate! Przetłumacz!