czwartek, 11 listopada 2010

Rób to co kochasz, żyj z pasją...

Witajcie,

"Istnieją dwa powody, które nie pozwalają ludziom spełnić swoich marzeń. Najczęściej po prostu uważają je za nierealne. A czasem na skutek nagłej zmiany losu pojmują, że spełnienie marzeń staje się możliwe w chwili, gdy się tego najmniej spodziewają. Wtedy jednak budzi się w nich strach przed wejściem na ścieżkę, która prowadzi w nieznane, strach przed życiem rzucającym nowe wyzwania, strach przed utratą na zawsze tego, do czego przywykli..."

P. Coelho

Kochani,

Dostaję od Was mnóstwo maili z prośbą o rady...cieszę się kiedy mogę Wam pomóc, kiedy okazuje się, że wprowadzacie w życie to co Wam proponuję i coś się zaczyna zmieniać, zmieniać na lepsze w Waszym życiu, w Waszych pracach, domach, w Waszych związkach...takie maile są jak balsam na moja dusze...to dla mnie znak, że to co robię ma sens...że pomagam, że jestem z Wami :) Dziękuję z całego serca za Wasze maile, za zaufanie i w końcu za korzystanie z moich porad ;)A co u mnie? Szykuję się do wyjazdu do Oslo oraz do szkoleń biznesowych...to fantastyczne uczucie robić to co się kocha...Ostatnio podczas rozmów dotyczących przygotowań do szkolenia biznesowego z profesjonalnej obsługi klienta, technik sprzedaży i komunikacji interpersonalnej, dowiedziałam się o sobie...że w tym co robię jestem perfekcjonistką, muszę mieć wszystko pozamykane na ostatni guzik, muszę znać cel i sens mojego przekazu...nie potrafię i nie chcę działać na zasadzie..."ach coś wymyślę" czy "jakoś to będzie" to nie ja, nie ze mną takie szkolenia...i takie fuszery...no...i już...Człowiek codziennie się czegoś uczy, poznaje siebie...dowiaduje się czegoś nowego na swój temat...Życie jest piękne :)
Pozdrawiam serdecznie i czekam na Wasze maile ;)
Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!