niedziela, 14 listopada 2010

Nowe pomysły na szkolenia czyli mam wenę :)

Witam,
Hmm, dziś mam cudny dzień, tworzę...mam wenę :) twórczą i wymyślam zupełnie nowe, fajowe szkolenia :) ...
Hej, kto jest gotów na zmianę??? Wolisz zacząć realizować swoje cele wówczas, gdy jesteś na dnie? Czy wówczas kiedy jesteś nakręcony, w dobrej formie...??? Inaczej mówiąc, co Cię motywuje desperacja? Czy inspiracja? Pomyśl to bardzo ważna rzecz, która będzie Ci pomocna w efektywnym realizowaniu swoich życiowych celów :)

Nauczona życiowym doświadczeniem wiem, że są chwile kiedy działamy poprzez inspiracje, ale i są takie gdy do działania pobudza na determinacja...dlatego moje pytanie brzmi...w jaki sposób działamy częściej...kiedy to ustalimy wówczas znajdziemy nazywam to pewnego rodzaju kanałem do nas samych...do naszej motywacji...i choć to dopiero początek drogi...to jest to bardzo istotny początek, to podstawa by ruszyć dalej.....

Zapraszam na moje warsztaty i szkolenia....dowiesz się więcej....:)

Pozdrawiam ciepło,
Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!