czwartek, 18 listopada 2010

OSLO :)))

Witam z Oslo,
Korespondentka Angela wita Was wszystkich bardzo serdecznie i ciepło z Nowegii...tak jestem tu znowu...jestem w Oslo...i powiem tak (a raczej napiszę tak) coraz bardziej mi się tu podoba...ten kraj, ci ludzie, ich podejście do życia, do innych ludzi...:) Fajnie...naprawdę fajnie się tu czuję...hmm myślę, że mogę powiedzieć tak: Czuję się jak w domu...
Mam pewne przemyślenia dotyczące tego mojego samopoczucia...tego poczucia jakiegoś "powrotu do domu" jakiegoś "poczucia przynależności"...ale o tym innym razem...chce to wszystko sobie poukładać....
Przede mną kolejny warsztat :) tym razem na temat "Poczucia własnej wartości i Mocy" ...włożyłyśmy z Kasią w stworzenie tego programu mnóstwo własnych doświadczeń, naszą wiedzę, emocje i serce i wiemy, że jest naprawdę dobry!!!
Zobaczymy jak odbiorą go uczestniczki :)
Hmmm już się nie mogę doczekać :)
Buziaki,
Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!