poniedziałek, 22 listopada 2010

Po warsztatach...

Witam,

I już po warsztatach... przeżyłam kolejne bardzo ciekawe doświadczenie za które pragnę serdecznie podziękować Kasi oraz wszystkim uczestniczkom tego warsztatu. To niezwykłe, że ucząc innych mam możliwość poznawania siebie, odkrywania w sobie nowych, interesujących "miejsc" Super! Dziękuję Wam :)

Po raz kolejny uświadomiłam sobie jak bardzo kocham moich bliskich, moją Rodzinkę, Moje Wspaniałe Córeczki :) Moja wdzięczność za to, że ONI są jest nieskończona :)))
Dają mi siłę, wsparcie i miłość...a ja staram się oddawać im to w (mam nadzieję) zwiększonej dawce :)
Warsztaty fantastyczne, Kobiety odkrywały na nowo siebie, swoje JA, rozmawiały ze swoim odbiciem w lustrze...szukając zgody, harmonii i miłości do samej siebie :) Czasem nie ukrywam nie było łatwo, pewnie nie jednej uczestniczce przeszło przez myśl "Co ja tu robię??? Wychodzę!", ale wszystkie te DZIELNE KOBIETY wiedziały, że nie moga wyjść, bo to wszystko co tu robią, robią dla najważniejszej osoby na świecie....dla SIEBIE :) Poczucie własnej wartości i Mocy, to temat wydawałoby się prosty, a jednak...
Jedna z uczestniczek powiedziała, że do dnia tego warsztatu nie zdawała sobie sprawy z tego jak wielkie znaczenie ma PWW, jak wiele "wynosimy" z rodzinnego domu, jak ważne są pewne momenty, obrazy, "klatki" z naszego życia, które pozostawiają jak się potem okazuje "spustoszenie" Wiele się działo...
A ja jak mantrę powtarzałam im: "Wszystkie zmiany zaczynaj od SIEBIE, kiedy Ty się zmienisz, zmieni się Twój świat"

Moje Kochane Kobiety kilka słów do Was - Drogie Uczestniczki: WYKONAŁYŚCIE OGROMNIE WAŻNĄ I BARDZO DOBRĄ, CHOĆ CZASEM TRUDNĄ PRACĘ :) GRATULUJĘ WAM I TAK JAK MÓWIŁAM NA WARSZTATACH, POWTÓRZĘ I TU: JESTEM Z WAS DUMNA :)
TAK TRZYMAĆ I ABY TAK DALEJ...

Do zobaczenia w styczniu na warsztacie: "Zaplanuj swoja wymarzona przyszłość" więcej na stronie: http://www.aro.com/

Pozdrawiam ciepło,
Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!