wtorek, 26 stycznia 2010

Zabiegana...

Kochani,

Dziś kilka słów na temat "Szczęśliwego Życia", na temat tego jak żyć, jak spełniać swoje marzenia, być kochaną (-ym) i oczywiście kochać i ....nie zwariować czyli Jak żyć swoje spełnione, radosne życie :) ???
Kochani jakiś czas temu opowiadałam swoim znajomym o tym jak kilka lat temu (teraz wydaje mi się jakby to było wieki temu ) robiłam swoją pierwszą w życiu Mapę Marzeń...wszystko wiedziałam, zarówno to czego chciałam jak i to czego nie chciałam...poza tym cała procedura wykonana zgodnie z wytycznymi, wiedziałam co i dlaczego, ale nie miałam pojęcia JAK??? zacząć, jaki wykonać pierwszy krok by spełnić najważniejsze wówczas dla mnie marzenie...Pamiętam jak dziś, że na koniec warsztatu podeszłam do Ewy Foley i powiedziałam:"Ewa jak wiem co i dlaczego, ale nie mam pojęcia JAK? na co Ewa ze spokojem w głosie, z usmiechem na twarzy powiedziała:"Jeśli wiesz co i dlaczego to JAK przyjdzie samo..." W pierwszej chwili pomyślałam "Mądrala"...ale po chwili dotarło do mnie, że ONA to WIE i już....:)
Usmiechnęłam się do siebie i pojechała do domu...i właściwie 15 minut po moim wejściu do domu...zrobiło się JAK!!!!! nie będę opowiadała szczegółów to sprawa zbyt osobista, ale ...udało się...i wtedy zrozumiałam, że "jeśli czegoś gorąco pragniesz to cały Wszechświat działa potajemnie, aby udało Ci się to osiągnąć" i uwierzyłam Ewie...a teraz przekazuję to dalej...zawsze na moich warszatatach zjawia się Ktoś taki jak ja wtedy...i mówię jej/mu to samo co dawno temu poradziła mi Ewa :)
Teraz wiele lat po tamtej sytuacji nadal "to robię" wierzę :) że jeśli co jest dla mnie to prędzej czy później to otrzymam :) i JAK PRZYJDZIE SAMO :))))
Pozdrawiam cieplutko,
Angela
Zapraszam na http://www.wena7.pl/ i na kolejny warsztat, który odbędzi się 20 lutego na temat zmiany Życiowej postawy :)

Chcesz podnieść jakość swojego życia? Czy jest jakiś element Twojego życia, który wymaga poprawy? Czy jesteś zadowolony ze swojego związku? Czy Twoja praca jest satysfakcjonująca? Czy jesteś zadowolony ze swojej sytuacji finansowej i starcza Ci na przyjemności? Podaruj sobie czas na świadomą praca nad Sobą i swoją postawą życiową...
Dozobaczenia :)

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!