niedziela, 17 stycznia 2010

Precesja :)

Kochani,
Nie byłabym sobą gdybym do mojej wczorajszej "pisaniny" nie dopisała kilku bardzo, bardzo ważnych słów... Dla niektórych piszę to tylko w celu przypomnienia, dla innych dla informacji :)))

PRECESJA

Buckminster Fuller, uznany za jeden z najbardziej twórczych umysłów tego stulecia wiele pisał o „prawie precesji”, jako o części procesu osiągania celów.
Chodzi o to, że zmierzając do obranego celu, odnosimy wiele dodatkowych korzyści. Właściwie najważniejszą rzeczą jest nie osiągnięcie celu, ale to, czego się po drodze uczymy i jak się rozwijamy. W drodze ku osiąganiu celów możesz rozwinąć większą odwagę i zdecydowanie, wytrzymałość, osiągnąć większą pewność siebie i samodyscyplinę, nauczyć się języków obcych, spotkać partnera życiowego lub nauczyć się gotować!
Kochani naprawdę wierzę w to, że tak jest, a ja sama jestem żywym tego przykładem! Wiele razy przekonałam się na własnej skórze, iż samo osiągnięcie celu okazywało się mniej istotne niż sama droga, którą przebyłam by ten cel osiągnąć :) To Kim po "drodze" się stałam, z jakimi ludźmi miałam przyjemność się spotkać, czy wreszcie to czego się nauczyłam to okazywało się najistotniejsze :)))
Pozdrawiam serdecznie,
Angela
P.S. A dla Ciebie w dniu Twoich urodzin - MEM :)
Wariatka

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!