poniedziałek, 4 stycznia 2010

Wybaczanie...

Witajcie,

W dniu dzisiejszym poruszę trudny temat: WYBACZANIA...

Kiedyś dawno, dawno temu kiedy zaczynałam swój rozwój osobisty, kiedy byłam na samym początku tej cudnej choć czasem trudnej drogi, uczestnicząc w wielu indywidualnych rozmowach, ćwiczeniach i warsztatach, krok po kroku zmieniając siebie i swój stosunek do świata, ludzi, przemijania i wybaczania...Właśnie po pewnym warsztacie na ten temat, zrozumiałam, że właśnie od wybaczenia powinnam zacząć i... zaczęłam właśnie od tego, bardzo trudnego procesu...
Najpierw trzeba wszystko dokładnie przemyśleć, a wtedy okaże się, że kiedy wybaczymy możemy WSZYSTKO, możemy mieć siłę i moc by zrobić kolejny krok :)
Myślę, że zdecydowana większość chorób (jeśli nie większość) ma swoje źródło w NIEWYBACZANIU :(

Czym jest Wybaczanie?
To proces - to odpuszczenie, to puszczenie w niepamięć! I nie ma to nic wspólnego z usprawiedliwianiem, z "zamknięciem tematu", z niemyśleniem o danej osobie, której mamy wybaczyć...to nie tak...
DO WYBACZENIA potrzebne jest tylko:
1. Zgoda na proces
2. Chęć wybaczenia
3. Wybaczenie
Uważam, iż istota WYBACZANIA tkwi przede wszystki w miłości do Samego Siebie, do zaakceptowania Siebie takim jakim się Jest :)
Znam pewną fantastyczną i bardzo wartościową opowieść, prawdziwą opowieść na temat WYBACZANIA :) ale usłyszą ją Ci, którzy przyjdą do mnie na warsztaty, na spotkanie z samym Sobą :) nie tylko o WYBACZANIU...o POCZUCIU WŁASNEJ WARTOŚCI, O MIŁOŚCI I AKCEPTACJI, O WIERZE W LEPSZE JUTRO :)
Najbliższy termin 23-01-2010 SPOTKJMY SIĘ!!!
Napisz do mnie lub wyślij SMS-a z dopiskiem "Mapa Marzeń"
- dane kontaktowe na mojej stronie -
Zrób TO już dziś zapisz sie na warsztat "Marzenia do spełnienia" A ja odpiszę: co, gdzie i kiedy oraz jak przygotować się do tej fantastycznej Podróży w Przyszłość :)
Serdecznie zapraszam :)
Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!