niedziela, 3 stycznia 2010

3 stycznia 2010 :)

Kochani,
Jest nadzieja, zresztą ja ją zawsze miałam choć nie ukrywam ostatnio było z nią dość krucho :)

Dziś po wielogodzinnej rozmowie z pewnym mężczyzną stwierdzam z całą odpowiedzialnością - są jeszcze Mężczyźni przez duże M na tym świecie...Przyznam szczerze, że odetchnęłam z ogromną ulgą, ponieważ ostatnimi czasy troszku traciłam nadzieję...a tu taka miła niespodzianka!!!
Cieszę się tym bardziej, że ów Mężczyzna w trakcie naszej rozmowy powiedział, że:
* po pierwsze jest ich więcej... WOW
* po drugie, że będzie ich jeszcze więcej, no i wreszcie
* po trzecie obiecał mi, że On się tym zajmie....
JAK??? HA - POPROSTU - JEST TAK JAK JA TRENEREM I DORADCĄ ŻYCIOWYM i tu UWAGA!!! I tak jak ja prowadzi warsztaty tylko, że dla Mężczyzn przez duże M :) Dodatkowo jego ogromnym atutem, oprócz tych wszystkich fantastycznych cech: inteligentny, miły, kulturalny, uprzejmy, szarmancki (dość niezwykła cecha w dzisiejszych czasach) ba powiedziałabym nawet RYCERSKI - nie bójmy się tego określenia oraz co dla mnie osobiście bardzo istotne - dowcipny i to w taki sposób w jaki najbardziej lubię :))) Tak więc tym atutem jest to, że dla Niego dotrzymanie słowa plus odpowiedzialność są tak jak u mnie - bardzo wysoko w hierarchii wartości :) Słowo "obiecuję" ma takie samo znaczenie jak dla mnie "dotrzymam słowa choćby nie wiem co" ...
Córeczki - moje kochane jesteście uratowane...bo będę wysyłać na warsztaty do niego chłopców i mężczyzn w każdym wieku :)))
Życie jest Cudne :)
Buziaki,
Uskrzydlona Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!