czwartek, 20 stycznia 2011

Wróciłam z Oslo :)

Witajcie,
Wróciłam z Oslo, jak zawsze było cudnie :) Spotkanie otwarte...miało trwać od 18.30 do 20.30...a skończyło się tuż przed 23...było tak fajowo, że trudno było skończyć zarówno nam jak i naszym gościom :)

A potem na drugi dzień był warsztat...i stała się rzecz niezwykła...kolejny raz w życiu mogę powiedzieć, że Życie jest Piękne, Niesamowite i Ciekawe...że Ludzie mnie inspirują, interesują, wciąż cudnie zaskakują...i kiedy dochodzi do momentu kiedy zaczynają mi ufać....i pozwalają sobie na szczerość i dialog...mówią o sobie, swoim życiu, problemach i radościach...wtedy za każdym razem...uczę się od tego Człowieka i uczę się Ludzi na nowo :) Dają mi na mnóstwo całkiem nowych  "odkryć" :)
Uwielbiam min. i to w prowadzeniu warsztatów czy spotkań indywidualnych...

Ja sie uczę od Nich a Oni ode mnie :)  to taki międzyludzki dialog :))))

Achhhh, fantastycznie jest robic to co się kocha :) 

Buziaki, 
Angela

PS I jeszcze jedno pragnę zaznaczyć, iż na moim Blogu moja córeczka Julia wprowadziła pewną superancką przynajmniej dla mnie zmianę...TŁUMACZENIE BLOGA na różne języki :) Sprawdźcie czy wszystko działa OK? Czekam na Wasze maile...

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!