niedziela, 2 stycznia 2011

Witaj Nowy Roczku :)

Kochani...
WSZYSTKIEGO O CZYM NAPRAWDĘ MARZYCIE BY SIĘ SPEŁNIŁO....:)

Ostatnio dużo się działo ze względu na końcówkę roku...rzecz jasna :) Ostatnie przygotownia do godnego przywitania Nowego Roku :)))))))))))))) a jednocześnie czas spędzony z Bliskimi, z Moją Rodziną i Moimi Najdroższymi na świecie Córeczkami :) ..........ale jest to również czas na podsumowanie roku 2010, na wyciągnięcie wniosków, na sprawdzenie listy obecności Przyjaciół, na sprawdzenie "aktywnych numerów telefonów", oraz na przygotowanie PLANU NA ROK 2011 :)

Przedostatni wieczór starego roku spędziłam w niezwykłym towarzystwie 5 fantastycznych Kobiet, Młodej Kobietki oraz Mężczyzny- Męża jednej z tych fantastycznych Kobiet :) To był czarodziejski wieczór, pełen magii, Aniołów, planów na przyszłość..Dzięki temu spotkaniu poznałam dwie Nowe Kobiety :) ...które mam nadzieję, "zaraziłam" Planowaniem Marzeń na 2011 rok i innymi sprawami....:)))))))))))))))))))

Było bosko...

Ach, ta Kobieca Energia...ta nasza Siła...Magia....i Moc....

Pozdrawiam Was...i Was :)

SYLWESTER!!!!!!!!!!! Moniczko, dziękuję Ci za ......wszystko....i Wam Moje Kochane Córeczki :))))
Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku kochani Rodzice, Bliscy, Przyjaciele, Dobrzy  Znajomi........spełnienia marzeń........

Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!