środa, 26 stycznia 2011

Czy wiesz jaka jest Twoja Misja?

Kochani,
Dziś sporo się działo...tak wiem, Ktoś mógłby powiedzieć "Angela, jak zawsze u Ciebie :)" i pewnie to prawda...ale czasem są takie dni jak ten...kiedy widzę, ba zauważam, że wszystko układa się w całość!!! Widzę sens i celowość pewnych wydarzeń...Rozumiem coraz więcej, widzę coraz więcej, słyszę coraz więcej i jestem jeszcze bardziej UWAŻNA na to co obok mnie i na to co we mnie się dzieje...To cudowne uczucie...kiedy mogę Komuś pomóc...kiedy słyszę słowa podziękowania, kiedy dostaję maila, bądź SMS-a i czytam...o tym jak po rozmowie ze mną, czy po spotkaniu, warsztacie...COŚ się zmienia....COŚ dociera, COŚ się dzieje...najpierw w głowie, w sercu, w duszy, w ciele...(kolejność może być inna) ale dla mnie takie informacje to dowód na to, że TO co robię ma SENS...że nadal mam to robić..że są ludzie, którzy mnie potrzebują, którym pomagam :) choć czasem jestem z nimi tylko po to by mogli głośno powiedzieć to...co mają w Duszy, w Sercu czy w Umyśle...schowane gdzieś na dnie...zapomniane, zakurzone, nieodkryte...

TO JEST MOJA MISJA!!! TO MAM ROBIĆ....pomagać,wspierać, być z Ludźmi :)
A jaka jest Twoja Misja? Z jakim DAREM przyszłaś (przyszedłeś) tu na Ziemię...
Żyj w zgodzie ze sobą, realizuj swoje marzenia...idź drogą własnej "Legendy"...szkoda czasu na rzeczy, które są nie istotne...


GORĄCO POLECAM :)

"Walkirie" książka napisana przez Coelho osiemnaście lat temu, u nas ukazała się dopiero teraz. A jednak nic straconego, gdyż po raz setny otrzymujemy stały zestaw tematów, motywów i złotych myśli, bez których nie sposób przeżyć we współczesnym świecie. Powyższy fragment pochodzi z przemówienia walecznej Walhalii, która, wraz z pozostałymi Walkiriami, pokonuje pustynię Mojave na swoim motocyklu i głosi Słowo Boże. A mówiąc wprost: Słowa Boskiego Paula, które znamy - w delikatnie zmienionej formie - z innych dzieł Coelho.


"...Otwórzcie serca, słuchajcie, co wam podpowiadają marzenia. Dążcie do spełnienia swoich marzeń, albowiem tylko człowiek, który nie wstydzi się siebie, jest w stanie zaświadczyć o Bożej Chwale. […] Jedynym grzechem jest brak miłości […] Pamiętajcie, że każdy z nas jest ucieleśnieniem Absolutu. Dlatego należy robić tylko to, co naprawdę robić warto".

P.Coelho "Walkirie"

Kiedy myślisz o Walkiriach, pomyśl o odwadze. Jak wiele potrzeba odwagi, by zajrzeć w głąb siebie? Jak mocno trzeba uwierzyć, by rozum i serce mogły się pojednać? Jak odróżnić prawdziwą miłość od zauroczenia?
 
PRZECZYTAJCIE TĄ KSIĄŻKĘ...NAPRAWDĘ WARTO :)

Pozdrawiam cieplutko,
Angela

I pomyślcie jeszcze raz tuż przed snem....z jakim Darem przyszedłem na ten świat? Jaki mam talent? Jaką misję mam do wypełnienia tu na Ziemi?

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!