piątek, 3 grudnia 2010

Troszkę o NLP :)

Kochani,

Ostatnio tak się jakoś składało, że na wielu spotkaniach i szkoleniach wiele osób prosiło mnie o informacje na temat NLP, chcieliście abym szczerze napisała po co jest i do czego się moze przydać :)

Zatem w tym mailu, chciałbym napisać o największych korzyściach, jakie moim zdaniem płyną ze znajomości NLP.

Uważam, że największą korzyścią jest zmiana sposobu myślenia, NLP to dużo więcej niż zbiór prostych technik, dziedzina ta pozwala wyrobić sobie bardzo pozytywną postawę.
Postawa ta cechuje się:

* otwartością na ludzi,
* unikaniem oceniania i szufladkowania czy przyklejania tzw.etykiet
* ukierunkowaniem na skuteczność działania,
* myśleniem generatywnym, poszukującym rozwiązań kiedy inni tylko narzekają,
* przekonaniem, że tylko Ty decydujesz o swoim losie,
* poszukiwaniem dróg dających jak najwięcej możliwości wyboru

Moim zdaniem NLP przydaje się zawsze i wszędzie tylko najważniejszą według mnie sprawą, o której zawsze mówię jest UMIAR nie przesadzaj...:)
Słyszałam wielokrotnie, że NLP to manipulacja, perswazja, a ja powiem "TAK, OCZYWIŚCIE!!!" jeśli w taki sposób będziesz używać NLP to tak będzie!!! Dla mnie NLP to komunikacja, to uważność, to sposób dotarcia do innych i do siebie, to dialog, to fantastyczne, ciekawe i pełne (nadal) tajemnic postrzeganie świata...i tylko od Ciebie zależy jak będziesz korzystać z NLP :)
Ja przekazuję informacje i techniki NLP w przyjazny dla ludzi i świata sposób :)

Życzę Ci szybkiego osiągnięcia tych wszystkich korzyści, jak również wielu innych, które w tej chwili nie przyszły mi akurat do głowy....ale na 100% jest ich jeszcze mnóstwo :)

I oczywiście zapraszam na moje warsztaty, na których zawsze bez względu na temat otrzymacie "garść" NLP :)

Buziaki,
Angela

PS I jeszcze jedno :) NLP to szukanie i znajdowanie rozwiązań :)
" Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu"

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!