wtorek, 25 maja 2010

Pytają mnie???

Dzień doberek :)

Ludzie czasem pytają mnie skąd biorę siłę, a ja im odpowiadam "to zależy kiedy?"
- Czasem biorę ją tak poprostu z moich Dzieci - zerkam na moje Dzieci, kiedy śpią, kiedy robią dla mnie przedstawienie, kiedy zauważam jak urosły i jakie są madre :)

- Czasem biorę ją z Mojej Rodziny - kiedy spotykamy się przy wspólnym stole lub całujemy się w biegu...

- Czasem biorę ją z moich marzeń o byciu stale rozwijającym się i realizującym swoje cele - Człowiekiem, Doradcą, Trenerem...

- Czasem z Ziemi, Drzew, Słońca czy Deszczu

-Czasem od Ludzi, Przyjaciół, znajomych...

- Czasem z melodii czy piosenki, która coś przypomina...

- Czasem ze wspomnień, czasem z przyszłych wyobrażeń...
to zależy ...w którym miejscu jestem...

Kocham moje życie i to jest chyba najważniejsze :)

Pozdrawiam ciepło i przesyłam mnóstwo siły...ode mnie dla Was :)
Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!