poniedziałek, 10 maja 2010

Oczekiwanie :)

Witam,

Afirmacja na dziś:
Jestem wdzięczny za każdy poprzedni i kolejny dzień...
Kochani,
Oczekując na zmiany w moim życiu zawodowym... szukam nowych informacji, uzupełniam te które mam na temat zmian, życia z celem itp...Zawsze mnie to pobudzało i inspirowało, a teraz tym bardziej...teraz jest mój czas na poważne zmiany... to będzie uwięczenie wieloletnich "działań" i mojej drogi do celu...pewnie dlatego nie mogę się już doczekać....tego telefonu :)
Krótka rada:
Pamiętaj, wszystko zaczyna się od Twojego umysłu. Musisz zacząć od generalnych porządków w swoich zainstalowanych programach, żeby pozbyć się tych, które Cię każdego dnia blokują. Co więcej, to właśnie w swym umyśle naprawdę osiągasz sukces, potem on już tylko ujawnia się w materialnym świecie...
Proszę trzymajcie kciuki...a niebawem pochwalę się za co je trzymaliście :))))
13 maja 2010 mam bardzo ważne spotkanie...
Buziaki,
Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!