piątek, 7 maja 2010

Jest cudnie...

Kochani dziś jest cudny dzień...
Mimo okropnego kataru i kaszlu (jestem wiosennie przeziębiona) mam mnóstwo energii, fantastycznych pomysłów na najbliższy czas...Jestem pozytywnie zakręcona i chce mi się chcieć...i chcę "zarażać" swoją energią cały świat :)

"Nie ma zbyt wiele czasu, by być szczęśliwym. Dni przemijają szybko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpisujemy marzenia, a jakaś niewidzialna ręka nam je przekreśla. Nie mamy wtedy żadnego wyboru. Jeżeli nie jesteśmy szczęśliwi dziś, jak potrafimy być nimi jutro? Wykorzystaj ten dzień dzisiejszy.Obiema rękoma obejmij go. Przyjmij ochoczo, co niesie ze sobą: światło, powietrze i życie, jego uśmiech, płacz, icały cud tego dnia.Wyjdź mu naprzeciw"


Phil Bosmans

I wiem, czuję to wszytskimi zmysłami, że nadchodzą ogromne zmiany w moim życiu, zmiany, na które tak długo czekałam i jestem szczęśliwa i będę szczęśliwa...i czekam na nie, jak dziecko w noc wigilijną na pierwszą gwiazdkę i na hasło: Mikołaj - PREZENTY, hurra!!!

Wiem, że wszystko to co robiłam w swoim dotychczasowym życiu, wszystkie nauki, szkolenia, wszyscy napotkani po drodze "Nauczyciele", Przyjaciele, ludzie, wszystkie moje błędy o przepraszam :) lekcje były po coś i zawsze wiedziałam PO CO? A najważniejsze jest to, że wiem jestem tego pewna JESTEM NA DOBREJ DRODZE :)


Jedyną chwilą, kiedy możesz być szczęśliwa, jest chwila obecna...

Pozdrawiam optymistycznie,
Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!