środa, 23 grudnia 2009

Wigilia w pracy :)))))

Kochani :)

Dziękuję wszystkim moim koleżankom i kolegom za cudowne życzenia, znajomym i klientom za kartki, prezenty.... za pamięć. Bardzo dziękuję!!! Życzenia były szczere, prawdziwe i takie od serca...czasem bardzo wzruszające, ale ja tak lubię ponieważ to znaczy - trafione :)

Będę się starała zrealizować wszystkie te życzenia, marzenia....i nie zawieść pokładanych we mnie nadziei. Będę się starała być dla Was jeszcze lepsza i jeszcze bardziej pomocna, choć jak obiecałam jednemu mojemu Aniołkowi "będę również dla Siebie" :)

Wejdę w ten Nowy Rok z ogromnym impetem, nadzieją i determinacją. Nie mam zamiaru zwalniać, mam milion nowych pomysłów na Siebie, na swoją Pasję i na moją Miłość :)

Pozdrawiam cieplutko,
Wasza Angela
I wam życzę :)
Niech spełnią się Wasze marzenia! Wy wiecie najlepiej jakie? kiedy? i jak?




Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!