niedziela, 27 grudnia 2009

Urodziny Julii :)

Witajcie,
Dziś jestem przede wszystkim Mamą :) Dziś są urodziny mojej córeczki Julii, kurcze jak to się stało i kiedy??? Dzis kończy 11 lat :) moje Maleństwo!!!
Wstałam raniutko...prezenty czekały, po drodze miało być jeszcze wyjście do teatru sztuka -niespodzianka!!! A potem obiad i kręgle ze "starszakami" czyli ze starszym rodzeństwem, które przybyło ze swoimi hmm "połówkami" :) było troszkę "potknięć", ale mam nadzieję finalnie ....wszystko i tak się udało...i było super :))))
Były również łzy...powiedzmy - łzy wzruszenia :)
Kilkanaście lat temu byłam w zupełnie innym miejscu - w szpitalu, trzymałam w swoich obięciach największy na świecie SKARB...byłam najszczęśliwszą Mamą i Kobietą na świecie...i w głowie miałam zupełnie inny świat, z zupełnie innymi marzeniami i z zupełnie innym nastawieniem do przyszłości...hmmm, "trochę" się pozmieniało od tamtego czasu...taki LIVE...wszystko się zmienia przecież jedyna pewna rzecz to ZMIANA :)
Nie, to nie jest ani czas ani pora na takie wyzewnętrznianie...pozmieniało się...a ja jestem zupełnie inną Kobietą, zupełnie inną Mamą...
P.S. Troszkę melancholijnie się zrobiło...hmm, wypiję dziś szampana...za zdrówko Julii i za jej marzenia...i moje własne - Jej dumnej Mamy :)
Pozdrawiam cieplutko,
Mama Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!