niedziela, 13 grudnia 2009

JESTEM TRENEREM SPRZEDAŻY-BIZNESU :)))

Witam,
Jestem przeszczęśliwa!!!!!!!!! Zrealizowałam właśnie swój ostatni punkt na mojej "Mapie Marzeń" :) Jestem Trenerem Sprzedaży!!!!! Hurra!!! Tak jak sobie wymarzyłam :)))
Oprócz niesamowitej satysfakcji, wielkiej wiedzy jaką posiadłam, poprawiłam również swoje umiejętności i ...ale co najważniejsze poznałam fantastycznych ludzi :)))) z którymi, mam nadzieję będziemy wspólnie tworzyć wspaniałe miejsce "Klub Trenerów ATS"
Kochani Trenerzy było mi bardzo miło razem z Wami zdobywać wiedzę i uczyć się pieknej sztuki bycia TRENEREM :)
Maćku - nauka pod Twoim czujnym okiem to prawdziwa przyjemność!!! Pełen prefesjonalizm!!!! Gratuluję Akademii Trenerów Sprzedaży :)))) Jesteś Wielki :)
Pozdrawiam wszystkich trenersko,
Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!