piątek, 25 grudnia 2009

Rodzinne Święta :)

Witajcie,

www.youtube.com/watch?v=D1XSGcjqoNc

Wczoraj 24-12-2009r. było pięknie, moja troszkę zwariowana, ale za to bardzo kochana Rodzinka zebrała się w sobie i naprawdę wystartowaliśmy jak nigdy - punktualnie o 18 :) Rodzina przy stole, pyszne jedzonko- 12 potraw - wigilijna kolacja, wzruszajace życzenia, prezenty wychodzące z pod choinki i w tym wszystkim ja i moja Rodzina :))) Uwielbiam wszystkich Razem i każdego z osobna, z tymi wszystkimi naszymi wadami i zaletami, z pomysłami na życie dla każdego z nas( każdy ma pomysł dla każdego)... I wiem, że możemy polegać na sobie zawsze i wszędzie i że tworzymy Całość i wiem również, że jeśli jest jakiś problem to "zawsze coś wspólnie wymyślimy" i wiem to, że każdy z nas odgrywa w naszej Rodzinie ważną ROLĘ i wszyscy znają swoje w niej miejsce :)))
Kocham ich i codziennie dziekuje za to, że Są :)))
I jeszcze jedno ubóstwiam patrzeć na nich szczęśliwych, moi Rodzice, moja siostra i jej dzieciaki i moje Kochane Córeczki!!! Wszyscy zadowoleni z prezentów....ahhh i te moje Najukochańsze Dziewczynki - radosne, z wypiekami na policzkach, z ogromnymi oczami, z zaciekawieniem otwierajace prezenty - to obraz, który będę nosić w sercu :) Jestem szczęściarą :)))
A dziś 25-12-2009r.
Cóż...bolało, bardzo bolało - całe ciało, ale przede wszystkim głowa - spałam do 10.00 ale i tak obudziłam się o 6 rano jak w zegarku... bolało, bo "wyhamowałam"...nie traktowałam ostatnio mojego ciała zbyt dobrze, biegałam, późno chodziłam spać, wcześnie wstawałam , bardzo późno jadłam ....cóż tak było...a dziś "detox" odpoczynek i szok dla mojego biednego przemęczonego ciała... Dlatego rano wstałam, ale padłam...ciałem byłam z nimi wszystkimi, ale poddźwignęłam się dopiero około 16! Masakra!!!
Ale jak zwykle dałam radę...i już jestem...z Nimi, z Wami...Odpoczywam i jadę na lajcie..."leżę sobie...nic nie robię" i tak jest OK, każdy robi to na co ma ochotę, i na tym również polegają święta....prawda????
Buziaki,
Miłego świętowania,
Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!