niedziela, 20 grudnia 2009

Uparcie i skrycie ach, życie kocham Cię...

Witajcie,

A żyć możesz tylko dzięki temu, za co mógłbyś umrzeć.
— Antoine de Saint-Exupéry (1900-1944)


Moi Kochani dziś od rana "chodzi" za mną moja piosenka-mój hymn Edyty Gepert "Kocham Cię Życie..." i czuję się cudnie i mam w sobie POWER...i chce mi sie chcieć...i mam w sobie fantastyczny ogrom życzeń dla wszystkich ludzi, dla moich Bliskich, dla bliskich mojemu sercu, dla przyjaciół i znajomych i sąsiadów i Pani z kiosku i Pana na stacji benzynowej i dla nieznajomych....i jeszcze mam mnóstwo pomysłów na przyszły rok.... :)
Jestem tak zwyczajnie po ludzku szczęśliwa :)

...Bo ja się uczę największej sztuki życia
Uśmiechać się zawsze i wszędzie
I bez rozpaczy znosić bóle,
I nie żałować tego, co przeszło.
Bo ja się uczę największej sztuki życia
Uśmiechać się zawsze i wszędzie
I bez rozpaczy znosić bóle,
I nie bać się tego, co będzie...


Pozdrawia Was, Szczęśliwa Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!