wtorek, 8 lutego 2011

Wiatr we włosach !!!!!!!!!!!!

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie,

"Kiedy jesteśmy dziećmi, wierzymy, że wszystko jest dla nas możliwe. Jednak po jakimś czasie, wszystkie ograniczające programy i przekonania, które są nam przekazywane, a także pewne nasze nieudane przedsięwzięcia, mogą sprawiać, że zniechęcamy się i zapominamy o tym, czego rzeczywiście pragniemy w życiu. Wpadamy w rutynę, obniżamy poprzeczkę i zapominamy o naszych marzeniach. Życie staje się nudne i przewidywalne. Zaczynamy zadowalać się byle czym.
Jeśli twoja przeszłość Cię nie zadowala, zapomnij teraz o niej. Wyobraź sobie nową historię swego życia i uwierz w nią. Skoncentruj się jedynie na chwilach, w których osiągałeś to, czego pragnąłeś – i ta siła pomoże ci zdobyć to, czego chcesz..."  P.Coelcho



Obudziłam się dziś cudownie wyspana i wypoczęta...słońce, które przebijało się przez żaluzje...sprawiało wrażenie zapowiedzi wiosennego dnia, tylko ten wiatr...ale cóż wiatr we włosach też jest potrzebny :) To wszystko jest kwestią pozytywnego nastawienia...wiatr przynosi nowe, rozwiewa chmury, odsłania słońce...

Czułam, że to będzie ciekawy dzień... :) I taki był...

i jeszcze to...robię to co kocham, mam obok siebie wspaniałą Rodzinę, fantastycznych Przyjaciół....jestem, zdrowa i moi bliscy też :) jestem spokojna, żyję w zgodzie ze sobą i na dodatek.... achhhh czy może być coś cudowniejszego????

Angela :)

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!