czwartek, 3 lutego 2011

Moje serce jest radosne...

Kochani,

"Spraw, aby każdy dzień miał szansę stać się najpiękniejszym dniem twojego życia..."
Mark Twain

Czuję ogromną radość...dzisiejszy dzień i dwa poprzednie były pełne nowych wyzwań, ale przede wszystkim cudem związanym ze spotkaniami, spotkaniami z ludźmi, którzy dzięki Bogu stanęli na mojej drodze życia :)
Jakie to fantastyczne móc doświadczać...bycia wśród ludzi, życia z ludźmi, słuchania ich, rozmawiania z nimi...słuchania o ich życiu...pomocy im...
Dziękuję codziennie za ten dar jaki otrzymałam...dar pracy z Ludźmi i posiadania możliwości ...pomocy im :) Dostaję mnóstwo maili i sms-ów z podziękowaniami za pomoc, wysłuchanie, nadanie sensu... :) a ja wiem swoje...ja słuchając Was, rozmawiając z Wami, zadając Wam konkretne pytania - tylko sprawiam, że formułujecie swoje myśli...czasem troszkę może "wzmocnię" czasem "opierniczę", ale tylko po to byście śmielej ruszyli z miejsca... :)

Dziękuję Wam za rozmowy...Wasze szczere wyznania, za Waszą pracę, a przede wszystkim za zaufanie i wiarę we mnie :)

Bądźcie...


To dla WAS :)))))))))))))))  I pamiętajcie, że JESTEM :)

Pozdrawiam cieplutko,
Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!