poniedziałek, 12 lipca 2010

Co u Ciebie droga czytelniczko? czytelniku?

Witajcie,
Zacznę od pytania: Co u Ciebie? Pomyśl zanim odpowiesz...

U mnie...wiele się dzieje, czekam na rozwój wydarzeń wierząc z całego serca, że wszystko (mimo wszystko) idzie w dobrym kierunku, że nic się nie dzieje bez przyczyny, że wszystko ma sens, nadchodzące wydarzenia, spotkani wcześniej ludzie...wszystko znów układa się w całość...nabiera tempa i rozmachu...nabiera koloru...będzie dobrze, musi być dobrze....

Jak to było??? Ahaha...Jest dobrze, a będzie jeszcze lepiej z każdem dniem lepiej i lepiej....:)

"Jesteś znudzony życiem? Rzuć się w jakąś pracę, w którą
wierzysz całym sercem; żyj dla niej, giń dla niej, a
znajdziesz szczęście, którego nie spodziewałeś się mieć." -D. Carnegie

Co Wy na to??? Ja tak mam tak właśnie mam kocham moją pasję, która powoli wypełnia mi życie...staje się pracą i ....tak Jestem doradcą osobistym, jestem trenerem sprzedaży...Jestem trenerem :) i to jest to co chce robić...Chcę pomagać ludziom, chcę im przekazywać to co sama wiem, przeczytałam, umiem, czego doświadczyłam...
Tak, i niech tak będzie i niech się stanie....

Gdy zdecydujesz się coś zrobić, coś osiągnąć - działaj! Bądź zajęty działaniem, dochodzeniem do swoich celów i marzeń - rób małe kroczki, a z biegiem czasu ocenisz je jako siedmiomilowe kroki :) Działaj!!! Nie marudź, nie kręć nosem, nie poddawaj się....walcz o swoje....dalej do przodu...a nie znajdziesz czasu na negatywne myśli (smutek, niepewność, niepokój czy strach)
Znajdziesz satysfakcję....czy to nie cudowne uczucie robić to co się kocha....

Nie szukaj sensu życia, nadaj mu sens :)
Pozdrawiam i czekam na Wasze maile :)

Angela

Brak komentarzy:

Translate! Przetłumacz!